Etiketler
|
|
|
Yazar: Aytac - Cevaplar: 0 - Görünümler: 286
Unreal giriş kod çözücü
|
[code]raw 009:*: {
var %kod1 $token($2-,2,$asc(|)), %kod2 $token($2-,4,$asc(|)), %kod3 $token($2-,6,$asc(|)), %kod4 $token($2-,8,$asc(|))
set %kod1toplam $calc( %kod1toplam + $len($token(%kod1,2,44)))
set %kod2toplam $calc( %kod2toplam + $len($token(%kod2,2,44)))
set %kod3toplam $calc( %kod3toplam + $len($token(%kod3,2,44)))
set %kod4toplam $calc( %kod4toplam + $len($token(%kod4,2,44)))
}
on *:disconnect: {
unset %kod*
}
on *  notice:*: {
if */*g*i*r*i*s* iswm $strip($1
|
Yazar: Aytac - Cevaplar: 0 - Görünümler: 831
Unreal 3.2.x Port Şifreleme KuruLumu (portsifresi.c modülü)
|
1- ftp yoluyla portsifresi.c altta yazdıgım dizinin içine atın.
Unreal3.2.x/src/modules
2- putty programını açıp alttaki komutları uygulayın.
cd Unreal*
make custommodule MODULEFILE=portsifresi
Bu komutları yaptıgımızda modülü derledik.
3- Modülü kurduktan sonra unrealircd.conf dosyasını açıp;
conf’ta aşağıdaki satırı bulun
loadmodule "src/modules/cloak.so";
hemen altına bu satırı ekleyin;
[
|
Yazar: Aytac - Cevaplar: 0 - Görünümler: 369
Unreal Şifresiz rumuzlar özelde sohbet yapamasın
|
Merhaba..
Öncelikle m_message.c dosyasinda şu satırları bulalım;
if (parc < 3 || *parv[2] == '\0') { sendto_one(sptr, err_str(ERR_NOTEXTTOSEND), me.name, parv[0]); return -1; }
Bu kodların hemen altına şu kodları ekleyelim;
[php] if (!IsRegNick(sptr))
if(cmd == MSG_PRIVATE) {
sendto_one(sptr,":Koruma NOTICE %s :Konusabilmek icin nickinizi kayit etmeniz gerekmektedir. ", me.name, parv[0]
|
Yazar: Aytac - Cevaplar: 0 - Görünümler: 326
Unreal İllegal karakterleri kullanıma açmak
|
Merhaba,
* Eğerki sunucunuz üzerinde illegal karakterleri kullanıma açmak istiyorsanız yapmanız gerekenler aşağıda ki yolu izlemektir.
• Klasör: Unreal3.2*/src/
• Dosya: <charsys.c>
BULUN:
charsys_addallowed("0123456789-ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ[\\]^_`abcdefghijklmnopqrstuvwxyzy{|}");
DEGISTIRIN:
charsys_addallowed("0123456789-ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ¿•®[\\]^_`abcdefghijklmnopqrstuvwxyzy{|}");
* Şu anda
|
Yazar: Aytac - Cevaplar: 0 - Görünümler: 298
Unreal User host değişimi
|
• UnrealIRCd, kullanan sunucuların çoğunda user hostları aşağıda ki şekildedir. IRCd forumlarının çoğunda bu konu ile alakalı bilgiler bulunmaktadır. Burdan da bilmeyenler için paylaşmak istedim.
X, kişi tarafından yöneltilen soru user hostlarını bu şekilde değil de, hostun sonunda sitemin ismi yazsın istiyorum demiş şöyle ki,
• Klasör: Unreal3.2*/src/modules/
• Dosya: <cloak.c>
BULUN:
[code][FON
|
Yazar: Aytac - Cevaplar: 0 - Görünümler: 432
Unreal SAJOIN komutunu belirtilen rumuzlara açmak
|
Merhaba UnrealIRCd kullanıcıları,
• SAJOIN komutunu başlıktada belirttiğim gibi, sadece rumuzu listede olan kişi veya kişilere kullandırtmaya yarayan küçük bir eklenti.
° Klasör: Unreal3.2*/src/modules/
° Dosya: <m_sajoin.c>
BULUN:
[CODE]/* m_sajoin() - Lamego - Wed Jul 21 20:04:48 1999
Copied off PTlink IRCd © PTlink coders team.
Coded for Sadmin by Stskeeps
also Mod
|
Yazar: Aytac - Cevaplar: 0 - Görünümler: 501
Unreal Spamfilter ile(Reklam, ve küfür filtreleme..)
|
• Klasör: Unreal3.2*/src/modules/
• Dosya: <m_tkl.c>
BULUN:
sendto_snomask(SNO_TKL, "Temporary shun added at user %s (%[email protected]%s) [%s]",
sptr->name,
sptr->user ? sptr->user->username : "unknown",
sptr->user ? sptr->user->realhost : GetIP(sptr),
reason); ALTINA:
[code]char *joins[3], kanal[512];
char *kanalx = "#filtre";
strlcpy(kanal, kanalx, sizeof(kanal));
joins[0] = sptr->name;
joins[1] = kanal;
joins[2] = NULL;
do_cmd(sptr, sptr, "JOIN",
|
Yazar: Aytac - Cevaplar: 0 - Görünümler: 278
Unreal Kanal açılımını engellemek
|
Merhabalar,
UnrealIRCd üzerinden kanal açılımını nasıl önleyebilirim gibi düşüncelere istinaden açıklamalı olarak, paylaşıyorum bilmeyenler içinde bir ışık tutmuş olalım..)
Şimdi, aşağıdaki kodları unrealircd.conf dosyanızın herhangi bir boş alanına ekleyiniz.
[code]
deny channel {
channel "#*";
reason "Sunucu üzerinde kanal açılımı güvenlik nedeniyle kapatılmıştır.";
redirect "#Chat";
warn on;
};
allow channel {
channel "#Sohbet";
}; [
|
Yazar: Aytac - Cevaplar: 0 - Görünümler: 305
Unreal NOTICE kullanımını kısıtlamak
|
Merhaba,
Klasör: -> Unreal3.2/src/modules/
Dosya: -> <m_message.c>
BULUN:
if (parc < 3 || *parv[2] == '')
{
sendto_one(sptr, err_str(ERR_NOTEXTTOSEND), me.name, parv[0]);
return -1;
}
ALTINA:
[CODE]if (cmd == "NOTICE")
{
if (*parv[1] == '#')
{
if (!IsARegNick(sptr) || IsULine(sptr)) {
sendto_one(sptr, "NOTICE :* Sunucu üzerinde NOTICE komutunu kullanabilmeniz için rumuzunuz kayıtlı olması gerekmektedir.", me.name, sptr->name);
|
Yazar: Aytac - Cevaplar: 0 - Görünümler: 309
Unreal Belirtilen rumuzları karşılama
|
Merhaba,
Bu uygulamanın amacı sunucunuz üzerinde belirtilen rumuz/nick/kişileri belirtilen mesaj ile UnrealIRCd üzerinden karşılanmasını sağlamış olacaksınız.
• Klasör: Unreal3.2/src/modules/
• Dosya: <m_join.c>
BULUN,
RunHook4(HOOKTYPE_LOCAL_JOIN, cptr, sptr,chptr,parv);
ALTINA,
[code]if (!stricmp(sptr->name," Rumuz")) {
sendto_channel_butone(&me, &me, chptr,
":%s PRIVMSG %s :Sunucu yöneticilerinden, ( Rumuz)
|