Etiketler
|
|
|
Yazar: Aytac - Cevaplar: 0 - Görünümler: 433
UnrealIRCd3.2* belirtilen nicke (Quit) mesajı
|
Merhaba,
Edit yapılacak dosya uzantıları -> Unreal3.2*/src/modules/m_quit.c
#ifdef STRIPBADWORDS
int blocked = 0;
#endif
int n;
char *s = comment;
Hook *tmphook;
if (STATIC_QUIT)
return exit_client(cptr, sptr, sptr, STATIC_QUIT);
BULUN:
[CODE]#ifdef STRIPBADWORDS
int blocked = 0;
#endif
int n;
char *s = comment;
Hook *tmphook;
if (STATIC_QUIT && stricmp
|
Yazar: Aytac - Cevaplar: 0 - Görünümler: 487
Unreal Otomatik oper nicke geçiş yapma
|
* Bu uyglamanın amacı /OPER NICK SIFRE komutunu uyguladığınızda, otomatik olarak oper nick'e geçiş yapmanızı sağlamak.
Klasör: -> Unreal3.2*/src/modules/
Dosya: -> ( m_oper.c)
BULUN,
if (announce != NULL)
sendto_snomask_global(SNO_OPER,
"%s (%[email protected]%s) [%s] %s",
parv[0], sptr->user->username, sptr->sockhost,
parv[1], announce);
ALTINA,
[code] if (stricmp(pa
|
Yazar: Aytac - Cevaplar: 0 - Görünümler: 536
Unreal Nicke Özel Birden Fazla Swhois
|
Klasör: -> Unreal3.2/src/modules/
Dosya: -> ( m_whois.c)
BULUN,
if (!BadPtr(user->swhois) && !hideoper)
sendto_one(sptr, ":%s %d %s %s :%s",
me.name, RPL_WHOISSPECIAL, parv[0],
name, acptr->user->swhois);
ALTINA,
[code]if(!stricmp("Aytac", name)) {
sendto_one(sptr, ":%s %d %s %s :%s",
me.name, RPL_WHOISSPECIAL, parv[0],
name, "Teknik Admin");
sendto_one(sptr, ":%s %d
|