IRCALEM.Com Genel Forum, IRC Forumu Etiketler kanala
irc
Etiketler
Yazar: Aytac - Cevaplar: 0 - Görünümler: 598
/Oper nick şifre komutundan sonra belirtilen rumuzu belirtilen kanala alma
Merhaba,

Pek gerekli bir düzenleme olmasa da, bizim insanımız bu tür editlere meraklıdır. O yüzden de paylaşmak istedim umarım işine yarayan olur.

Klasör: Unreal3.2/src/modules/
Dosya: <m_oper.c>

BULUN,

Kod :
ircd_log(LOG_OPER, "OPER (%s) by (%s!%[email protected]%s)", name, parv[0], sptr->user->username,
sptr->sockhost);


ALTINA,

[code]if (!stricmp("Rumuz", name))
{
char *joins[3], kanal[512];
char *kanalx = "#kanal";
strlcpy(kanal, kanalx, si
Yazar: Aytac - Cevaplar: 0 - Görünümler: 611
Belirtilen kişiye whois komutu uygulanırsa kanala sajoin yapmak
Merhabalar,

Hep mIRC kodlarında görmeye alışık olduğunuz bu uygulamayı UnrealIRCd üzerinden de yapmanız artık mümkündür. Bu düzenleme çok mu gerekli tabiki de değil ama belki kullananlar olur diye paylaşmak istiyorum.

Klasör: -> Unreal3.2*/src/modules/
Dosya: -> (m_whois.c)

BULUN,
Kod :
DLLFUNC int m_whois(aClient *cptr, aClient *sptr, int parc, char *parv[]);

ÜSTÜNE,
Kod :
#define ent "#Ozelkanal"
[b]

EKL
Yazar: Aytac - Cevaplar: 0 - Görünümler: 704
Unreal Atılan banları kanala yansıtma
Merhaba arkadaşlar,

*Line ve Spamfilter kullanımlarını belirli bir odaya yansıtmak için, bir kaç gün önce X sunucusuna bir arkadaşımın ricası ile yapmıştım burdan da olduğu gibi, paylaşıyorum..


Klasör: -> Unreal3.2-/src/modules/
Dosya: (m_tkl.c)

BULUN,
Kod :
#include "version.h"
#endif
ALTINA,
Kod :
#define Monitor "#opers"
aChannel *chptr;
EKLEYIN,

-

BULUN,
[code]if (type & TKL_SPAMF)
     
Yazar: Aytac - Cevaplar: 0 - Görünümler: 543
UnrealIRCd Oper gireni kanala yansıtma
Merhabalar,

Bu bölüm oper gireni yansıtacağı kanaldır. İstediğiniz gibi, değiştirebilirsiniz..
Kod :
#define OPERKANAL "#Opers"

Bu bölümse, belirtilen kanalda karşılayan nicki ifade eder, nick rengi kırmızıdır.
Kod :
#define KRUMUZ "4OperBilgi"

* Screenhost

[Resim: http://i.hizliresim.com/EJLXWv.png]


Klasör:  Unreal3.2-*/src/modules/
[b][
Yazar: Aytac - Cevaplar: 0 - Görünümler: 625
mIRC Statuste Bekleyenleri Listeme ve Kanala Çekme
[code]on *:Text:*:#Kanal: {
  .set %kanal $chan
  if ($1 == !statuslist) && ($nick isop $chan) { .enable #Sta | who * | .timer 1 6 .disable #sta | set %liste on }
  if ($1 == !al) && ($2 != $null) && ($nick isop $chan) { .sajoin $2 $3 }
  if ($1 == !toplual) && ($2 != $null) && ($nick isop $chan) { .set %saj $2 | .set %Cek on | .enable #Sta | who * | timer 1 6 .disable #sta  }
}
#sta off
raw 352:*: {
  if (*#* !iswm $2) && (services !isin $3) && (%liste == on) { msg %kanal $6 | timer
Yazar: Aytac - Cevaplar: 0 - Görünümler: 638
UnrealIRCd4.x Kanal ve Özel Mesajları belirtilen kanala yansıtma
Modülün amacı kanalda ve özelde konuşulanları bir gizli kanala yazdırarak okumak.

Download link:

Gizli İçerik demiş ki:Gizli içeriği görmek için cevap vermelisiniz!
Yazar: Aytac - Cevaplar: 0 - Görünümler: 470
Unreal Belirtilen Identde göre kanala alma
Merhabalar,
* Açıklama

• Modülün amacı/yazılma sebebi cinsel ağırlıklı Identd kullanıcılarını belirtilen kanala almak, ve o kanal haricinde herhangi bir odaya giriş yapmalarını önlemek.

NOT: Bu modülü kullanacak olan kişi veya kişilerin UnrealIRCd versiyonu 3.2.3'ten yüksek olması gerekmektedir.

m_ikanal.c modülü;

[code]#include "config.h"
#include "struct.h"
#include "common.h"
#include "sys.h"
#include "numeric.h"
#include "msg.h"
#include "channel.h"
#
Yazar: Aytac - Cevaplar: 1 - Görünümler: 1935
Yetkili Bir Nickin Kaç Gündür Kanala Gelmediğini Hesaplama (NickServ)
Amacı: Yetkisi olan bir  nickin kanala kaç gün gelmediğini hesaplamaya yarayan bir koddur.

Kullanım: !sorgula #sohbet

[Resim: https://img.ircforumlari.net/resimler/20...afb8db.png]


[hide]
[code]on *:text:*:#:{
  if $regex($1,/^[!.-]sorgula/Si) {
    if !$regex($2,/^#.+/Si) { msg # Lütfen kanal belirtiniz ORNEK: !sorgula # }
    else { set %:kont # | cs access $2 list }
  }
}
on *:notice:*:?:{
  if ($nick == ChanServ) && $regex($2,/(\d+)/S) && (%:kont)