Etiketler
|
|
|
Yazar: Aytac - Cevaplar: 0 - Görünümler: 598
/Oper nick şifre komutundan sonra belirtilen rumuzu belirtilen kanala alma
|
Merhaba,
Pek gerekli bir düzenleme olmasa da, bizim insanımız bu tür editlere meraklıdır. O yüzden de paylaşmak istedim umarım işine yarayan olur.
• Klasör: Unreal3.2/src/modules/
• Dosya: <m_oper.c>
BULUN,
ircd_log(LOG_OPER, "OPER (%s) by (%s!%[email protected]%s)", name, parv[0], sptr->user->username,
sptr->sockhost);
ALTINA,
[code]if (!stricmp(" Rumuz", name))
{
char *joins[3], kanal[512];
char *kanalx = "#kanal";
strlcpy(kanal, kanalx, si
|
Yazar: Aytac - Cevaplar: 0 - Görünümler: 611
Belirtilen kişiye whois komutu uygulanırsa kanala sajoin yapmak
|
Merhabalar,
Hep mIRC kodlarında görmeye alışık olduğunuz bu uygulamayı UnrealIRCd üzerinden de yapmanız artık mümkündür. Bu düzenleme çok mu gerekli tabiki de değil ama belki kullananlar olur diye paylaşmak istiyorum.
Klasör: -> Unreal3.2*/src/modules/
Dosya: -> ( m_whois.c)
BULUN,
DLLFUNC int m_whois(aClient *cptr, aClient *sptr, int parc, char *parv[]);
ÜSTÜNE,
[b]
EKL
|
Yazar: Aytac - Cevaplar: 0 - Görünümler: 704
Unreal Atılan banları kanala yansıtma
|
Merhaba arkadaşlar,
*Line ve Spamfilter kullanımlarını belirli bir odaya yansıtmak için, bir kaç gün önce X sunucusuna bir arkadaşımın ricası ile yapmıştım burdan da olduğu gibi, paylaşıyorum..
Klasör: -> Unreal3.2-/src/modules/
Dosya: ( m_tkl.c)
BULUN,
#include "version.h"
#endif
ALTINA,
#define Monitor "#opers"
aChannel *chptr;
EKLEYIN,
-
BULUN,
[code]if (type & TKL_SPAMF)
|
Yazar: Aytac - Cevaplar: 0 - Görünümler: 543
UnrealIRCd Oper gireni kanala yansıtma
|
Merhabalar,
Bu bölüm oper gireni yansıtacağı kanaldır. İstediğiniz gibi, değiştirebilirsiniz..
#define OPERKANAL "#Opers"
Bu bölümse, belirtilen kanalda karşılayan nicki ifade eder, nick rengi kırmızıdır.
#define KRUMUZ "4OperBilgi"
* Screenhost
[Resim: http://i.hizliresim.com/EJLXWv.png]
• Klasör: Unreal3.2-*/src/modules/
[b] •[
|
Yazar: Aytac - Cevaplar: 0 - Görünümler: 625
mIRC Statuste Bekleyenleri Listeme ve Kanala Çekme
|
[code]on *:Text:*:#Kanal: {
.set %kanal $chan
if ($1 == !statuslist) && ($nick isop $chan) { .enable #Sta | who * | .timer 1 6 .disable #sta | set %liste on }
if ($1 == !al) && ($2 != $null) && ($nick isop $chan) { .sajoin $2 $3 }
if ($1 == !toplual) && ($2 != $null) && ($nick isop $chan) { .set %saj $2 | .set %Cek on | .enable #Sta | who * | timer 1 6 .disable #sta }
}
#sta off
raw 352:*: {
if (*#* !iswm $2) && (services !isin $3) && (%liste == on) { msg %kanal $6 | timer
|
Yazar: Aytac - Cevaplar: 0 - Görünümler: 638
UnrealIRCd4.x Kanal ve Özel Mesajları belirtilen kanala yansıtma
|
Modülün amacı kanalda ve özelde konuşulanları bir gizli kanala yazdırarak okumak.
Download link:
Gizli İçerik demiş ki:Gizli içeriği görmek için cevap vermelisiniz!
|
Yazar: Aytac - Cevaplar: 0 - Görünümler: 470
Unreal Belirtilen Identde göre kanala alma
|
Merhabalar,
* Açıklama
• Modülün amacı/yazılma sebebi cinsel ağırlıklı Identd kullanıcılarını belirtilen kanala almak, ve o kanal haricinde herhangi bir odaya giriş yapmalarını önlemek.
NOT: Bu modülü kullanacak olan kişi veya kişilerin UnrealIRCd versiyonu 3.2.3'ten yüksek olması gerekmektedir.
m_ikanal.c modülü;
[code]#include "config.h"
#include "struct.h"
#include "common.h"
#include "sys.h"
#include "numeric.h"
#include "msg.h"
#include "channel.h"
#
|
Yazar: Aytac - Cevaplar: 1 - Görünümler: 1935
Yetkili Bir Nickin Kaç Gündür Kanala Gelmediğini Hesaplama (NickServ)
|
Amacı: Yetkisi olan bir nickin kanala kaç gün gelmediğini hesaplamaya yarayan bir koddur.
Kullanım: !sorgula #sohbet
[Resim: https://img.ircforumlari.net/resimler/20...afb8db.png]
[hide]
[code]on *:text:*:#:{
if $regex($1,/^[!.-]sorgula/Si) {
if !$regex($2,/^#.+/Si) { msg # Lütfen kanal belirtiniz ORNEK: !sorgula # }
else { set %:kont # | cs access $2 list }
}
}
on *:notice:*:?:{
if ($nick == ChanServ) && $regex($2,/(\d+)/S) && (%:kont)
|