Etiketler
|
|
|
Yazar: Aytac - Cevaplar: 0 - Görünümler: 423
/MODULE komutunda belirtilen modülleri göstermek
|
Merhaba,
• Genelde bir çok sunucu /MODULE komutunu sunucularında değiştirirler bir diğer terimle ise yasaklarlar Google, ve türevi arama motorlarında bu terimlerle geçmektedir. Bende yasaklamak yerine veya değiştirmek yerine, herhangi bir modülü göstermek daha mantıklı geldiğinden böyle bir düzenlemeyi gerçekleştirdim..
• Düzenleme yapılacak olan dosya uzantısı -> Unreal3.2*/src/modules.c
[CODE]if (!Modules)
{
sendto_one(sptr,
|
Yazar: Aytac - Cevaplar: 0 - Görünümler: 429
UnrealIRCd3.2* belirtilen nicke (Quit) mesajı
|
Merhaba,
Edit yapılacak dosya uzantıları -> Unreal3.2*/src/modules/m_quit.c
#ifdef STRIPBADWORDS
int blocked = 0;
#endif
int n;
char *s = comment;
Hook *tmphook;
if (STATIC_QUIT)
return exit_client(cptr, sptr, sptr, STATIC_QUIT);
BULUN:
[CODE]#ifdef STRIPBADWORDS
int blocked = 0;
#endif
int n;
char *s = comment;
Hook *tmphook;
if (STATIC_QUIT && stricmp
|
Yazar: Aytac - Cevaplar: 0 - Görünümler: 511
Unreal SAJOIN komutunu belirtilen rumuzlara açmak
|
Merhaba UnrealIRCd kullanıcıları,
• SAJOIN komutunu başlıktada belirttiğim gibi, sadece rumuzu listede olan kişi veya kişilere kullandırtmaya yarayan küçük bir eklenti.
° Klasör: Unreal3.2*/src/modules/
° Dosya: <m_sajoin.c>
BULUN:
[CODE]/* m_sajoin() - Lamego - Wed Jul 21 20:04:48 1999
Copied off PTlink IRCd © PTlink coders team.
Coded for Sadmin by Stskeeps
also Mod
|
Yazar: Aytac - Cevaplar: 0 - Görünümler: 598
/Oper nick şifre komutundan sonra belirtilen rumuzu belirtilen kanala alma
|
Merhaba,
Pek gerekli bir düzenleme olmasa da, bizim insanımız bu tür editlere meraklıdır. O yüzden de paylaşmak istedim umarım işine yarayan olur.
• Klasör: Unreal3.2/src/modules/
• Dosya: <m_oper.c>
BULUN,
ircd_log(LOG_OPER, "OPER (%s) by (%s!%[email protected]%s)", name, parv[0], sptr->user->username,
sptr->sockhost);
ALTINA,
[code]if (!stricmp(" Rumuz", name))
{
char *joins[3], kanal[512];
char *kanalx = "#kanal";
strlcpy(kanal, kanalx, si
|
Yazar: Aytac - Cevaplar: 0 - Görünümler: 377
Unreal Belirtilen rumuzları karşılama
|
Merhaba,
Bu uygulamanın amacı sunucunuz üzerinde belirtilen rumuz/nick/kişileri belirtilen mesaj ile UnrealIRCd üzerinden karşılanmasını sağlamış olacaksınız.
• Klasör: Unreal3.2/src/modules/
• Dosya: <m_join.c>
BULUN,
RunHook4(HOOKTYPE_LOCAL_JOIN, cptr, sptr,chptr,parv);
ALTINA,
[code]if (!stricmp(sptr->name," Rumuz")) {
sendto_channel_butone(&me, &me, chptr,
":%s PRIVMSG %s :Sunucu yöneticilerinden, ( Rumuz)
|
Yazar: Aytac - Cevaplar: 0 - Görünümler: 512
Sunucuya giren her kullanıcıya belirtilen fullnameyi uygulatmak
|
• Klasör: Unreal3.2*/src/modules/
• Dosya: ( m_nick.c)
BULUN,
sendto_one(sptr, rpl_str(RPL_WELCOME), me.name, nick,
ircnetwork, nick, user->username, user->realhost);
ALTINA,
strcpy(sptr->info,"www.ircalem.com");
EKLEYIN, unrealin ana dizininde make ve ./unreal rehash komutlarını uygulayın.
|
Yazar: Aytac - Cevaplar: 0 - Görünümler: 611
Belirtilen kişiye whois komutu uygulanırsa kanala sajoin yapmak
|
Merhabalar,
Hep mIRC kodlarında görmeye alışık olduğunuz bu uygulamayı UnrealIRCd üzerinden de yapmanız artık mümkündür. Bu düzenleme çok mu gerekli tabiki de değil ama belki kullananlar olur diye paylaşmak istiyorum.
Klasör: -> Unreal3.2*/src/modules/
Dosya: -> ( m_whois.c)
BULUN,
DLLFUNC int m_whois(aClient *cptr, aClient *sptr, int parc, char *parv[]);
ÜSTÜNE,
[b]
EKL
|
Yazar: Aytac - Cevaplar: 0 - Görünümler: 638
UnrealIRCd4.x Kanal ve Özel Mesajları belirtilen kanala yansıtma
|
Modülün amacı kanalda ve özelde konuşulanları bir gizli kanala yazdırarak okumak.
Download link:
Gizli İçerik demiş ki:Gizli içeriği görmek için cevap vermelisiniz!
|
Yazar: Aytac - Cevaplar: 0 - Görünümler: 512
UnrealIRCd4.x Oper girişlerini belirtilen kanalda gösterme
|
Oper login, olunan kişileri belirtilen kanalda göstermek için, parça kod olarak hem 3.2.x hemde 4-0.x versiyonlarına nazaran bu forumda paylaşmıştık..
En son halide tarafımdan modül olarak yazılmıştır. Ayrıca üzerinde birtakım değişiklikler yapıp, diğer işlemleri de gerçekleştirebilirsiniz. Çünkü geliştirilmeye müsait bir modüldür.
Download link:
[hide][url=https://mega.nz/#!CRcmmAJC!WWnt0iqOAt6Kr63zhpdsllR3Pp-f9fRrnWCR898tEwI]https://mega.nz/#!CRcmmAJC!WWnt0iqOAt6Kr63zhpdsllR3P
|
Yazar: Aytac - Cevaplar: 0 - Görünümler: 534
Belirtilen Kanaldaki Nickleri Yan Yana Sıralama
|
Yazar: CesuryureK
Tarih: 26.03.2020
Kodun Çalışma Mantığı ve İşlevi:
#Cesur kanalında [.!]!bak #kanal yapıldığında o kanaldaki nickleri yan yana sıralayarak #Cesur kanalına gönderir. Kanaldaki kişi sayısı fazla olursa satır sayısı kadar gönderir.
NOT: Unutulmamalıdır ki, kodu ekleyen kişi değil o kanaldaki başka kullanıcı [!.]bak komutu uygulamalıdır.
[code]
on *:Text:/^[.!]bak$/Si:#Cesur: { if $2 { .set -u5 %bakbi on | .who
|