UnrealIRCd3.2* belirtilen nicke (Quit) mesajı

Aytac

nicktag
Yönetici
Developer
Katılım
4 Şub 2020
Mesajlar
379
Tepkime puanı
50
Puanları
28
Konum
ircland
Web sitesi
www.ircalem.net
Merhaba,

Edit yapılacak dosya uzantıları -> Unreal3.2*/src/modules/m_quit.c

Kod:
#ifdef STRIPBADWORDS
        int blocked = 0;
#endif
        int n;
        char *s = comment;
        Hook *tmphook;
        if (STATIC_QUIT)
            return exit_client(cptr, sptr, sptr, STATIC_QUIT);


BULUN:

Kod:
#ifdef STRIPBADWORDS
        int blocked = 0;
#endif
        int n;
        char *s = comment;
        Hook *tmphook;
        if (STATIC_QUIT  && stricmp(sptr->name, "[B]Entrance[/B]"))
            return exit_client(cptr, sptr, sptr, STATIC_QUIT);
                                     char *cmesajlistesi[]= { 
                                   "Teknik Sorumlu, Sunucudan Ayrıldı",
                                }; 

                                   int k; 
                                    k = rand()%(sizeof(cmesajlistesi)/sizeof(*cmesajlistesi)); 
                                     return exit_client(cptr, sptr, sptr, cmesajlistesi[k]);


DEGISTIRIN:

*
Bu şekilde QUIT mesajımızı sabitlemiş olduk, aktif olması için ise UnrealIRCd-in ana dizinin de make ve rehash komutunu uygulamanız yeterli olacaktır..

Ayrıca, NETADMIN rütbesine sahip kişiler içinse..
Kod:
if (STATIC_QUIT && !IsNetAdmin(sptr))
Yani her şey sizin hayal gücünüze bağlı birşey.
 
Üst