Unreal NOTICE kullanımını kısıtlamak

Aytac

Developer
Yönetici
Developer
Katılım
4 Şub 2020
Mesajlar
373
Tepkime puanı
17
Puanları
18
Konum
ircland
Web sitesi
www.ircalem.net
Merhaba,

Klasör: -> Unreal3.2/src/modules/
Dosya: -> <m_message.c>

BULUN
:
Kod:
if (parc < 3 || *parv[2] == '') 
{ 
sendto_one(sptr, err_str(ERR_NOTEXTTOSEND), me.name, parv[0]); 
return -1; 
}
ALTINA:

Kod:
if (cmd == "NOTICE") 
{ 
if (*parv[1] == '#') 
{ 
if (!IsARegNick(sptr) || IsULine(sptr)) { 
sendto_one(sptr, "NOTICE :* Sunucu üzerinde NOTICE komutunu kullanabilmeniz için rumuzunuz kayıtlı olması gerekmektedir.", me.name, sptr->name); 
return -1; 
} 
} 
}
EKLEYIN, ilgili alanda make ve ./unreal rehash komutlarını uygulamanız halinde NOTICE kullanımını sadece rumuzu kayıtlı olan kişilerin kullanmasına izin vermiş olursunuz.
NOT: Message.c editi kime aittir bilmiyorum google'da dolaşırken bulmuş olduğum bir kodçuk IsOper(sptr) tanımlaması ile verilmiş yani sunucuda sadece operlerin kullanmasına istinaden vermişler kodu ben de kayıtlı rumuzların kullanması için düzelttim.
 
Üst