Unreal Kick komutundan sonra oto kanal temizleme

Aytac

Developer
Yönetici
Developer
Katılım
4 Şub 2020
Mesajlar
373
Tepkime puanı
17
Puanları
18
Konum
ircland
Web sitesi
www.ircalem.net
Klasör: Unreal3.2*/src/modules/
Dosya: (m_kick.c)

Bu düzenleme ile sunucunuzda herhangi bir oda içerisinde /kick #kanal rumuz sebep komutunu kullandığınız taktirde, UnrealIRCd tarafından komutun uygulandığı kanal otomatik olarak temizlenecektir.

BULUN,
Kod:
} else {
                        /* NORMAL */
                        sendto_channel_butserv(chptr,
                            sptr, ":%s KICK %s %s :%s",
                            parv[0], chptr->chname, who->name, comment);
        

                                      }
                         }

ALTINA,
Kod:
static int ent =0;
#define tekrar 100
#define channelclear "ChanServ"
for (ent=0; ent<tekrar; ent++)
sendto_channel_butone(&me, &me, chptr, ":%s!%[email protected]%s PRIVMSG %s :4•", channelclear,
channelclear, me.name, chptr->chname);

EKLEYIN,
unrealin ana dizininde make ve ./unreal rehash komutlarını uygulayın.

NOT: Büyük sunucularda kullanmanız şu anki hâliyle önerilmez.)
 
Üst