(Topic, nick, host, identd gibi ifadelerin.)karakter limitini yükseltme

Aytac

Developer
Yönetici
Developer
Katılım
4 Şub 2020
Mesajlar
373
Tepkime puanı
17
Puanları
18
Konum
ircland
Web sitesi
www.ircalem.net
Merhaba arkadaşlar,

Birilerinin işine yarar düşüncesiyle, bu başlığı oluşturmak istedim.

Başlıkta geçen işlemlerin bildiğiniz üzere, karakter limitleri bulunmaktadır. UnrealIRCd programı içerisinde sabit değerlerle bizlere verilmektedir. Bu limitleri yükseltmek için, aşağıdaki adımları izlemeniz yeterli olacaktır.

Klasor: Unreal3.2-*/include/
Dosya: struct.h

BULUN,

Kod:
#ifndef VMSP
#include "class.h"
#include "dbuf.h"	/* THIS REALLY SHOULDN'T BE HERE!!! --msa */
#endif

ALTINDA, aşağıdaki gibi kodlar göreceksiniz.

Kod:
#define	HOSTLEN	63	/* Length of hostname. Updated to */
/* comply with RFC1123 */

#define	NICKLEN	30
#define	USERLEN	10
#define	REALLEN	50
#define SVIDLEN	30
#define	TOPICLEN	307
#define	CHANNELLEN	32
#define	PASSWDLEN 48	/* was 20, then 32, now 48. */
#define	KEYLEN	23
#define LINKLEN	32
#define	BUFSIZE	512	/* WARNING: *DONT* CHANGE THIS!!!! */
#define	MAXRECIPIENTS 20
#define	MAXKILLS	20


Karşısında bulunan rakamlar ise, karakter uzunluklarını belirtmektedir. Karşısındaki rakamları yükseltmek, azaltmak sizlerin kullanımlarına veya kısıtlamalarınıza bağlı olarak ayarlanabilir.)

Bu dosya üzerinde değişikliğe gittiğiniz de, unreal'in ana dizininde make ve ./unreal restart komutlarını uygulamak zorundasınız. Aksi hâlde, yapmış olduğunuz işlemler gerçekleşmeyecektir.
 
Üst