KICK mesajı sabitleme

Aytac

Developer
Yönetici
Developer
Katılım
4 Şub 2020
Mesajlar
373
Tepkime puanı
17
Puanları
18
Konum
ircland
Web sitesi
www.ircalem.net
Merhaba,

Klasör: -> Unreal3.2*/src/modules/
Dosya: -> (m_kick.c)

BULUN,
Kod:
sendto_channel_butserv(chptr,
                            sptr, ":%s KICK %s %s :%s",
                            parv[0], chptr->chname, who->name, comment);


DEGISTIRIN,

Kod:
sendto_channel_butserv(chptr,
                            sptr, ":%s KICK %s %s :%s Kanalından Atıldınız.",
                            parv[0], chptr->chname, who->name, chptr->chname);

• UnrealIRCd-in ana dizininde make ve ./unreal rehash komutlarını uygulayın. Şimdi, düzenleme yapmadan önce herhangi bir kullanıcıya KICK attığımızda, şöyle bir çıktı oluşuyordu,

Kod:
E Aytac Tarafından Kanaldan Atıldı (Uyarı; lütfen daha seviyeli olunuz.)

* Düzenleme yapıldıktan sonra atmış olduğunuz KICK çıktısıda aşağıda ki gibi olacaktır,

Kod:
E Aytac Tarafından Kanaldan Atıldı (#Sohbet Kanalından Atıldınız.)

* Yani, ilgili /kick #kanal nick sebep komutunda belirtilen sebep ne olursa olsun burada düzenlemiş olduğumuz sebep olarak dönecektir. İlaveten de kick'in uygulandığı kanalıda belirtmiş oldum..)
 
Üst