Client connecting(GIRIS) ve Client exiting(CIKIS) mesajına fullname ekleme

Aytac

nicktag
Yönetici
Developer
Katılım
4 Şub 2020
Mesajlar
379
Tepkime puanı
50
Puanları
28
Konum
ircland
Web sitesi
www.ircalem.net
Merhabalar,

Ön açıklama!

Client connecting on port(GIRIS) ve Client exiting:(CIKIS)bu çıktılar sizlere yabancı gelmiyordur umarım..)

OPER olan bir kişinin statüs ekranın da giriş, ve çıkış, olduğun da bu çıktılar oluşmaktadır. Bir kaç örnekle konuyu hem zenginleştirelim hemde detaylı bir açıklama ile konumuzu pekiştirelim..)

Giriş olunca, orjinal çıktı bu şekilde oluyor.
Kod:
Notice -- Client connecting on port ¿: Entrance ([email protected]) [clients]

Editli halinde giriş olunca,
Kod:
Notice -- Client connecting on port ¿: E ([email protected]) (Always, look on the bright side of life.) [clients]

Klasör: -> Unreal3.2*/src/
Dosya: -> (send.c)

BULUN,
Kod:
"*** Notice -- Client connecting on port %d: %s (%[email protected]%s)  [%s] %s%s%s",
            sptr->listener->port, nick, user->username, user->realhost,
            sptr->class ? sptr->class->name : "",
DEGISTIRIN,
Kod:
"*** Notice -- Client connecting on port %d: %s (%[email protected]%s) (%s) [%s] %s%s%s",
            sptr->listener->port, nick, user->username, user->realhost, sptr->info,
            sptr->class ? sptr->class->name : "",
#################
BULUN,
Kod:
ircsprintf(connectd, "*** Notice -- Client exiting: %s (%[email protected]%s) [%s]",
            nick, user->username, user->realhost, comment);
DEGISTIRIN,
Kod:
ircsprintf(connectd, "*** Notice -- Client exiting: %s (%[email protected]%s) (%s) [%s]",
            nick, user->username, user->realhost, sptr->info, comment);
İlgili bölümde make ve ./unreal restart komutlarını uygulayın. Böylece artık giriş ve çıkış bilgilerinde Fullname, bilgilerini de görebileceksiniz.
 
Üst