IRCALEM.Com Genel Forum, IRC Forumu IF - Genel IRCd (Sunucu, Servis, Botlar, Korumalar) UnrealIRCd Unreal3.2.x - Modülleri UnrealIRCd Port Koruması
irc

UnrealIRCd Port Koruması
Aytac
UnrealIRCd Port Koruması
0
648
  • 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[-]
Etiketler
koruması unrealircd port

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar):1 Ziyaretçi
Şuan Offine!
Şuan Offine!
Aytac Administrator
********
Proje Sorumlusu

  • Üyelik tarihi    04.02.2020
  • Konum  78 Karabük
  • Konular351
  • Mesajlar364
  • Verilen beğeni8 in 5 posts
  • Alınan beğeni6
  • Rep puanı 6

Modül adı: m_portkontrol.c

Amacı: Modül uzantısı -> m_portkontrol.c olup, çalışma sistemi tamamen modül içerisine belirtilen PORT'(lar) doğrultusun da haraket eder, port girişine göre de #Güvenlik kanalına alınır ve o esnada hiçbir komutu uygulayamaz..

NOT: Birden fazla port için, if satırlarının // başından kaldırınız.

Kod :
#include "config.h"
#include "struct.h"
#include "common.h"
#include "sys.h"
#include "numeric.h"
#include "msg.h"
#include "channel.h"
#include <time.h>
#include <sys/stat.h>
#include <stdio.h>
#include <stdlib.h>
#include <string.h>
#ifdef _WIN32
#include <io.h>
#endif
#include <fcntl.h>
#include "h.h"
#ifdef _WIN32
#include "version.h"
#endif

#define ACIKLAMA  "Port korumasi by Entrance"

/* -> Oper kanalına bilgi. */
#define RAPOR "#Opers"

/* -> Kullanıcıya gönderilecek uyari.*/
#define Kullanici "Kullanmış olduğunuz PORT sunucumuz üzerinde yasaktır, bu nedenle güvenlik kanalına alındınız.."

/* -> Korumaya takilanlarin alinacagi kanal. */
char *knl = "#Güvenlik";
char *ent[3], channels[512];


DLLFUNC int m_portkontrol(aClient *, aChannel *);

ModuleHeader MOD_HEADER(m_portkontrol)
= {
     "m_portkontrol.c",
     ACIKLAMA,
     ACIKLAMA,
     "3.2-b8-1",
     NULL
};

DLLFUNC int MOD_INIT(m_portkontrol)(ModuleInfo *modinfo)
{

   HookAddEx(modinfo->handle, HOOKTYPE_LOCAL_CONNECT, m_portkontrol);
   return MOD_SUCCESS;
}

DLLFUNC int MOD_LOAD(m_portkontrol)(int module_load)
{
   return MOD_SUCCESS;
}

DLLFUNC int MOD_UNLOAD(m_portkontrol)(int module_unload)
{
   return MOD_SUCCESS;
}


DLLFUNC int m_portkontrol(aClient *sptr, aChannel *E) {


if (MyConnect(sptr) || !IsULine(sptr) || !IsServer(sptr)) {
  if (sptr->listener->port != 1988)
//if (sptr->listener->port != 1986)
//if (sptr->listener->port != 1987)
//if (sptr->listener->port != 1988)
//if (sptr->listener->port != 1989)
return 0;

SetShunned(sptr);
if ((E = find_channel(RAPOR, NullChn)) != NullChn)
sendto_channel_butone(&me, &me, E, ":PORT PRIVMSG %s :Korumasına takılan, NICK: -> \2%s\2 IDENTD: -> \2%s\2 IP: -> \2%s\2", RAPOR, sptr->name, sptr->user->username, sptr->user->realhost);
sendto_one(sptr, ":UYARI PRIVMSG %s :%s", sptr->name, Kullanici);
strlcpy(channels, knl, sizeof(channels));
ent[0] = sptr->name;
ent[1] = channels;
ent[2] = NULL;
return do_cmd(sptr, sptr, "JOIN", 2, ent);
}
return 0;
}
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır”. H.Ş.


Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  Unreal3.2 Anti Litmus Koruması Aytac 0 436 12.04.2020, 13:28
Son Mesaj: Aytac
  UnrealIRCd Random QUIT mesajı Aytac 0 473 12.04.2020, 13:12
Son Mesaj: Aytac
  UnrealIRCd Sunucuya Baglantı Zamanını gösterme Modülü Aytac 0 504 12.04.2020, 13:08
Son Mesaj: Aytac
  UnrealIRCd Log Kanalı Modülü Aytac 0 422 12.04.2020, 13:05
Son Mesaj: Aytac
dyeni
Unreal 3.2.x Port Şifreleme KuruLumu (portsifresi.c modülü) Aytac 0 1,008 17.03.2020, 19:38
Son Mesaj: Aytac

Foruma Git: