Merhabalar,
Bu bölüm oper gireni yansıtacağı kanaldır. İstediğiniz gibi, değiştirebilirsiniz..
Kod :
#define OPERKANAL "#Opers"
Bu bölümse, belirtilen kanalda karşılayan nicki ifade eder, nick rengi kırmızıdır.
Kod :
#define KRUMUZ "4OperBilgi"
* Screenhost
![[Resim: EJLXWv.png]](https://i.hizliresim.com/EJLXWv.png)
• Klasör: Unreal3.2-*/src/modules/
• Dosya: m_oper.c
BULUN,
Kod :
DLLFUNC int m_oper(aClient *cptr, aClient *sptr, int parc, char *parv[]);
Kod :
void OperLogin(char *name, char *identd, char *host, char *opernick, char *flag)
{
#define OPERKANAL "#Opers"
#define KRUMUZ "4OperBilgi"
aChannel *chptr;
if ((chptr = find_channel(OPERKANAL, NullChn)) != NullChn) {
sendto_channel_butone(&me, &me, chptr, ":%s PRIVMSG %s :%s (%[email protected]%s) {%s} %s",
KRUMUZ, OPERKANAL, name, identd, host, opernick, flag);
}
}
-
BULUN,
Kod :
if (announce != NULL)
sendto_snomask_global(SNO_OPER,
"%s (%[email protected]%s) [%s] %s",
parv[0], sptr->user->username, sptr->sockhost,
parv[1], announce);
Kod :
OperLogin(parv[0], sptr->user->username, sptr->sockhost, parv[1], announce);
EKLEYİN, unrealircd'in ana dizininde make ve ./unreal rehash komutlarını uygulayın.
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır”. H.Ş.