IRCALEM.Com Genel Forum, IRC Forumu IF - Genel IRCd (Sunucu, Servis, Botlar, Korumalar) UnrealIRCd Unreal3.2.x - Modülleri Unreal3.2 Otomatik Random Global Mesajı
irc

Unreal3.2 Otomatik Random Global Mesajı
Aytac
Unreal3.2 Otomatik Random Global Mesajı
0
497
  • 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[-]
Etiketler
otomatik unreal3 random mesajı global

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar):1 Ziyaretçi
Şuan Offine!
Şuan Offine!
Aytac Administrator
********
Proje Sorumlusu

  • Üyelik tarihi    04.02.2020
  • Konum  78 Karabük
  • Konular351
  • Mesajlar364
  • Verilen beğeni8 in 5 posts
  • Alınan beğeni6
  • Rep puanı 6

Modül adı: m_rglobal.c

Amacı: Modülün işleyişi, sunucu üzerinde modül içerisine belirtmiş olduğunuz mesajları 10 dakika da bir random olarak, NOTICE veya PRIVMSG olarak gönderme imkânı sunuyor.

Modül chanlist üzerinden yapılmıştır, sadece iskeleti kullanılmıştır.

Kod :
#include "config.h"
#include "struct.h"
#include "common.h"
#include "sys.h"
#include "numeric.h"
#include "msg.h"
#include "proto.h"
#include "channel.h"
#include <time.h>
#include <sys/stat.h>
#include <stdio.h>
#include <stdlib.h>
#include <string.h>
#ifdef _WIN32
#include <io.h>
#endif
#include <fcntl.h>
#include "h.h"
#ifdef STRIPBADWORDS
#include "badwords.h"
#endif
#ifdef _WIN32
#include "version.h"
#endif


/* Mesaj türü ister özele attırabilir isterseniz de NOTICE olarak kullanabilirsiniz. */
#define mesaj "PRIVMSG"

/* Global mesajı gönderecek olan NICK, dilediğiniz gibi değiştirebilirsiniz. */
#define nick "DUYURU"

/* Buraya random olarak atmasını istediğiniz mesajları ekleyiniz. */
char *Liste[8]={
"Mesaj1",
"Mesaj2",
"Mesaj3",
"Mesaj4",
"Mesaj5",
"Mesaj6",
"Mesaj7",
"Mesaj8",
};

#define ACIKLAMA "Otomatik random global modülü by Entrance"
EVENT(E_oto_global);
static Event *e = NULL;
ModuleInfo Modinfo;

ModuleHeader MOD_HEADER(otomatikglobal) = {
    "Otoglobal",
    ACIKLAMA,
      ACIKLAMA, 
    "3.2-b8-1",
    NULL
};

DLLFUNC int MOD_INIT(otomatikglobal)(ModuleInfo *module)
{
    bcopy(module,&Modinfo,module->size);
    return MOD_SUCCESS;
}

DLLFUNC int MOD_LOAD(otomatikglobal)(int module_load)
{
    e = EventAddEx(Modinfo.handle, "E_oto_global", 600, 0, E_oto_global, NULL);
    return MOD_SUCCESS;
}

DLLFUNC int MOD_UNLOAD(otomatikglobal)(int module_unload)
{
    EventDel(e);
    return MOD_SUCCESS;
}

EVENT(E_oto_global)
{
aClient *sptr;

srand (time(NULL));
int ent = rand()%8;

for (sptr = client; sptr; sptr = sptr->next)
{
if (MyClient(sptr))
sendto_one(sptr, ":%[email protected]%s %s %s %s", nick, me.name, mesaj, sptr->name, Liste[ent]);
}
return;
}
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır”. H.Ş.


Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  Unreal3.2 Kanal ve Özel mesajları belirtilen kanalda takip etme Aytac 0 719 12.04.2020, 14:30
Son Mesaj: Aytac
  Unreal3.2 Tüm özel konuşmaları belirtilen kanalda göstermek Aytac 0 546 12.04.2020, 14:15
Son Mesaj: Aytac
  Unreal3.2 Anti Litmus Koruması Aytac 0 434 12.04.2020, 13:28
Son Mesaj: Aytac
  UnrealIRCd Random QUIT mesajı Aytac 0 470 12.04.2020, 13:12
Son Mesaj: Aytac
  UnrealIRCd3.2 Otomatik Host Aytac 0 387 12.04.2020, 12:59
Son Mesaj: Aytac

Foruma Git: