IRCALEM.Com Genel Forum, IRC Forumu IF - Genel IRCd (Sunucu, Servis, Botlar, Korumalar) UnrealIRCd Unreal3.2.x - Modülleri Unreal3.2 Kanal ve Özel mesajları belirtilen kanalda takip etme
irc

Unreal3.2 Kanal ve Özel mesajları belirtilen kanalda takip etme
Aytac
Unreal3.2 Kanal ve Özel mesajları belirtilen kanalda takip etme
0
722
  • 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[-]
Etiketler
kanalda belirtilen unreal3 mesajları kanal takip etme özel ve

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar):1 Ziyaretçi
Şuan Offine!
Şuan Offine!
Aytac Administrator
********
Proje Sorumlusu

  • Üyelik tarihi    04.02.2020
  • Konum  78 Karabük
  • Konular351
  • Mesajlar364
  • Verilen beğeni8 in 5 posts
  • Alınan beğeni6
  • Rep puanı 6

Modül adı: m_gmonitor.c (Gelişmiş kanal ve özel okuma modülü)

Amacı: Kanal ve Özel Mesajları belirtilen kanala yansıtma

Kod :
#include "config.h"
#include "struct.h"
#include "common.h"
#include "sys.h"
#include "numeric.h"
#include "msg.h"
#include "channel.h"
#include <time.h>
#include <sys/stat.h>
#include <stdio.h>
#include <stdlib.h>
#include <string.h>
#ifdef _WIN32
#include <io.h>
#endif
#include <fcntl.h>
#include "h.h"
#ifdef STRIPBADWORDS
#include "badwords.h"
#endif
#ifdef _WIN32
#include "version.h"
#endif

#define OzelMonitor "#OzelTakip"
#define KanalMonitor "#KanalTakip"

#define ACIKLAMA "Kanal ve Özel Mesajları belirtilen kanala yansıtma by Entrance (Muaf rumuz ve kanal listesi eklendi by ¿)"

char *Nick_Listesi[] = {
    "OperServ",
    "Global",
    "NickServ",
    "ChanServ",
    "MemoServ",
    "StatServ",
    "HelpServ",
    "domain.com",
    "irc.domain.com",
    "services.domain.com",
};

char *Kanal_Listesi[] = {
    "#Admin",
    "#Opers",
    "#Yardim",
    "#Help",
    "#OperHelp",
};

static char *m_monitor(aChannel *, aClient *, aClient *, char *, int);
static char *m_kmonitor(aClient *, aClient *, aChannel *, char *, int);
static Hook *ozel, *kanal;

ModuleHeader MOD_HEADER(m_monitor)
= {
    "m_monitor",
    ACIKLAMA,
    ACIKLAMA,
    "3.2-b8-1",
    NULL
};

DLLFUNC int MOD_INIT(m_monitor)(ModuleInfo *modinfo)
{
    kanal = HookAddPCharEx(modinfo->handle, HOOKTYPE_CHANMSG, m_kmonitor);
    ozel= HookAddPCharEx(modinfo->handle, HOOKTYPE_USERMSG, m_monitor);
    return MOD_SUCCESS;
}
DLLFUNC int MOD_LOAD(m_monitor)(int module_load)
{
    return MOD_SUCCESS;
}

DLLFUNC int MOD_UNLOAD(m_monitor)(int module_unload)
{
    return MOD_SUCCESS;
}

static char *m_monitor(aChannel *chptr, aClient *sptr, aClient *acptr, char *text, int notice) {
    int NickVar=0, ii=0;
    int Boyut = sizeof(Nick_Listesi)/sizeof(*Nick_Listesi);
    for (ii=0; ii<Boyut; ii++) {
        if (!stricmp(Nick_Listesi[ii], sptr->name)) {
            return text;
            return 0;
        }
        if (!stricmp(Nick_Listesi[ii], acptr->name)) {
            return text;
            return 0;
        }
    }
    if (IsULine(sptr) && IsServer(sptr))
    return text;
    if ((chptr = find_channel(OzelMonitor, NullChn)) != NullChn)
    sendto_channel_butone(&me, &me, chptr, ":Monitor PRIVMSG %s  :(\2%s\2) rumuzu, (\2%s\2) rumuzuna,  (\2%s\2) mesajını gönderdi.",
    OzelMonitor, sptr->name, acptr->name, text);
    return text;
}

static char *m_kmonitor(aClient *sptr, aClient *acptr, aChannel *chptr, char *text, int notice) {
    int ChanVar=0, ii=0;
    int Boyut = sizeof(Kanal_Listesi)/sizeof(*Kanal_Listesi);
    for (ii=0; ii<Boyut; ii++) {
        if (!stricmp(Kanal_Listesi[ii], chptr->chname)) {
            return text;
            return 0;
        }
    }
    aChannel *kanal2;
    if (IsULine(sptr) && IsServer(sptr))
    return text;
    kanal2 = find_channel(KanalMonitor, NullChn);
    if (kanal2 != NullChn)
    sendto_channel_butone(&me, &me, kanal2, ":Monitor PRIVMSG %s :(\2%s\2) rumuzu,  (\2%s\2) kanalında, (\2%s\2) mesajını gönderdi.", kanal2->chname, sptr->name, chptr->chname, text);
    return text;
}
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır”. H.Ş.


Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  Unreal3.2 Otomatik Random Global Mesajı Aytac 0 498 12.04.2020, 16:09
Son Mesaj: Aytac
  Belirtilen Komutları Loglama Modülü Aytac 0 523 12.04.2020, 16:00
Son Mesaj: Aytac
  Kanal, özel, nick değişimleri vb işlemleri loglama Aytac 0 501 12.04.2020, 15:57
Son Mesaj: Aytac
  Web ve IRC kullanıcılarını ayırt etme Aytac 0 547 12.04.2020, 15:53
Son Mesaj: Aytac
  Nocaps kanal modu: (+d) Aytac 0 507 12.04.2020, 14:18
Son Mesaj: Aytac

Foruma Git: