IRCALEM.Com Genel Forum, IRC Forumu IF - Genel IRCd (Sunucu, Servis, Botlar, Korumalar) UnrealIRCd Unreal3.2.x - Hazır Kodlar Unreal Spamfilter kullanımını kısıtlamak
irc

Unreal Spamfilter kullanımını kısıtlamak
Aytac
Unreal Spamfilter kullanımını kısıtlamak
0
338
  • 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[-]
Etiketler
kısıtlamak kullanımını spamfilter unreal

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar):1 Ziyaretçi
Şuan Offine!
Şuan Offine!
Aytac Administrator
********
Proje Sorumlusu

  • Üyelik tarihi    04.02.2020
  • Konum  78 Karabük
  • Konular351
  • Mesajlar364
  • Verilen beğeni8 in 5 posts
  • Alınan beğeni6
  • Rep puanı 6

Merhaba,

• Spamfilter, kullanımını network admin rütbesine istinaden bir kişinin isteği üzerine başka bir forumda vermiştim burdan da kullanmak isteyenler olur diye, paylaşıyorum.

Klasör: -> Unreal3.2*/src/modules
Dosya: -> (m_tkl.c)

BULUN,
Kod :
DLLFUNC int m_spamfilter(aClient *cptr, aClient *sptr, int parc, char *parv[])
{
int  whattodo = 0;    /* 0 = add  1 = del */
char mo[32], mo2[32];
char *p;
char *tkllayer[11] = {
    me.name,    /*  0 server.name */
    NULL,        /*  1 +|- */
    "F",        /*  2 F   */
    NULL,        /*  3 usermask (targets) */
    NULL,        /*  4 hostmask (action) */
    NULL,        /*  5 setby */
    "0",        /*  6 expire_at */
    "0",        /*  7 set_at */
    "",            /*  8 tkl time */
    "",            /*  9 tkl reason */
    ""            /* 10 regex */
};
int targets = 0, action = 0;
char targetbuf[64], actionbuf[2];
char reason[512];
int n;

    if (IsServer(sptr))
        return 0;

    if (!OPCanTKL(sptr) || !IsOper(sptr))
    {
        sendto_one(sptr, err_str(ERR_NOPRIVILEGES), me.name, sptr->name);
        return 0;
    }


DEGISTIRIN,
Kod :
DLLFUNC int m_spamfilter(aClient *cptr, aClient *sptr, int parc, char *parv[])
{
int  whattodo = 0;    /* 0 = add  1 = del */
char mo[32], mo2[32];
char *p;
char *tkllayer[11] = {
    me.name,    /*  0 server.name */
    NULL,        /*  1 +|- */
    "F",        /*  2 F   */
    NULL,        /*  3 usermask (targets) */
    NULL,        /*  4 hostmask (action) */
    NULL,        /*  5 setby */
    "0",        /*  6 expire_at */
    "0",        /*  7 set_at */
    "",            /*  8 tkl time */
    "",            /*  9 tkl reason */
    ""            /* 10 regex */
};
int targets = 0, action = 0;
char targetbuf[64], actionbuf[2];
char reason[512];
int n;

    if (IsServer(sptr))
        return 0;

    if (!OPCanTKL(sptr) || [B]!IsNetAdmin(sptr))[/B]
    {
        sendto_one(sptr, err_str(ERR_NOPRIVILEGES), me.name, sptr->name);
        return 0;
    }
İlgili alan da, make ve ./unreal rehash komutlarını girin böylece sunucunuz üzerinde network admin harici spamfilter komutunu kullanamayacaktır.
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır”. H.Ş.



Foruma Git: