Merhaba,
Bu uygulamanın amacı sunucunuz üzerinde belirtilen rumuz/nick/kişileri belirtilen mesaj ile UnrealIRCd üzerinden karşılanmasını sağlamış olacaksınız.
• Klasör: Unreal3.2/src/modules/
• Dosya: <m_join.c>
BULUN,
Kod :
RunHook4(HOOKTYPE_LOCAL_JOIN, cptr, sptr,chptr,parv);
ALTINA,
Kod :
if (!stricmp(sptr->name,"[B]Rumuz[/B]")) {
sendto_channel_butone(&me, &me, chptr,
":%s PRIVMSG %s :Sunucu yöneticilerinden, ([B]Rumuz[/B]) kanala giriş yaptı.",
me.name, chptr->chname);
}
EKLEYIN, birden fazla rumuz eklemek içinse,
Kod :
if (!stricmp(sptr->name,"Rumuz")) {
sendto_channel_butone(&me, &me, chptr,
":%s PRIVMSG %s :Sunucu yöneticilerinden, (Rumuz) kanala giriş yaptı.",
me.name, chptr->chname);
}
if (!stricmp(sptr->name,"Rumuz")) {
sendto_channel_butone(&me, &me, chptr,
":%s PRIVMSG %s :Sunucu yöneticilerinden, (Rumuz) kanala giriş yaptı.",
me.name, chptr->chname);
}
Gibi ekleyebilirsiniz, ilaveten şu anda karşılayan kişi irc.sunucu.com şeklindedir. Sizin belirlemiş olduğunuz bir rumuzun karşılamasını istiyorsanız, bulunduğunuz dosyanın herhangi bir bölümüne,
Kod :
#define ent "[B]ChanServ[/B]"
Ekleyiniz daha sonra da, aşağıdaki bölümü.
Kod :
":%s PRIVMSG %s :Sunucu yöneticilerinden, (Rumuz) kanala giriş yaptı.",
me.name, chptr->chname);
Bununla değiştirin,
Kod :
":%s PRIVMSG %s :Sunucu yöneticilerinden, (Rumuz) kanala giriş yaptı.",
ent, chptr->chname);
İlgili düzenmeyi aktif etmek içinse, unrealircd-in ana bölümünde make ve ./unreal rehash komutlarını uygulayın.
NOT: Kodların kime ait olduğunu bilmiyorum ama define tanımlamasını konunun daha zengin olması açısından ve farklı bir şekilde sunmak istediğimden kendim ilave ettim. ..)
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır”. H.Ş.