IRCALEM.Com Genel Forum, IRC Forumu IF - Genel IRCd (Sunucu, Servis, Botlar, Korumalar) UnrealIRCd Unreal3.2.x - Hazır Kodlar ROOT Admin Rütbesi Oluşturma
ROOT Admin Rütbesi Oluşturma
Aytac
ROOT Admin Rütbesi Oluşturma
0
226
  • 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[-]
Etiketler
admin root oluşturma rütbesi

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar):1 Ziyaretçi
Şuan Offine!
Şuan Offine!
Aytac Administrator
********
Proje Sorumlusu

  • Üyelik tarihi    04.02.2020
  • Konum  78 Karabük
  • Konular335
  • Mesajlar341
  • Beğenileri:15 in 12 posts
  • Beğendiği:7
  • Rep puanı 4

Merhaba arkadaşlar,

Öncelikle bu bir vhost veya benzeri bir host oluşturma işlemi değildir. Tamamen UnrealIRCd'in protokollerine yeni bir admin rütbesi oluşturmaktır. Uzunca bir düzenleme olacağından, yedeklerinizi almanızı tavsiye ediyorum.

Klasör: -> Unreal3.2/src/
Dosya: -> (umodes.c)

BULUN,

Kod :
long UMODE_NETADMIN = 0L;      /* Network Admin */

ÜSTÜNE,

Kod :
long UMODE_ROOTADMIN = 0L;      /* Root Admin */

EKLEYIN,

-

BULUN,

Kod :
    UmodeAdd(NULL, 'N', UMODE_GLOBAL, umode_allow_opers, &UMODE_NETADMIN);

ÜSTÜNE,

Kod :
    UmodeAdd(NULL, 'U', UMODE_GLOBAL, umode_allow_opers, &UMODE_ROOTADMIN);

EKLEYIN,

-

Klasör: -> Unreal3.2/src/
Dosya: -> (updconf.c)

BULUN,

Kod :
    { 'N', "netadmin"},

ÜSTÜNE,

Kod :
    { 'U', "rootadmin"},

EKLEYIN,

-


Klasör: -> Unreal3.2/src/
Dosya: -> (s_svs.c)

BULUN,

Kod :
#define STAR1 OFLAG_SADMIN|OFLAG_ADMIN|OFLAG_NETADMIN|OFLAG_COADMIN

DEGISTIRIN,

Kod :
#define STAR1 OFLAG_SADMIN|OFLAG_ADMIN|OFLAG_NETADMIN|OFLAG_ROOTADMIN|OFLAG_COADMIN


-

BULUN,

Kod :
    OFLAG_NETADMIN, 'N',

ÜSTÜNE,

Kod :
    OFLAG_ROOTADMIN, 'U',

EKLEYIN,

-

Klasör: -> Unreal3.2/src/
Dosya: -> (s_conf.c)

BULUN,

Kod :
    OFLAG_NADMIN, 'N',

ÜSTÜNE,

Kod :
    OFLAG_SROOT, 'U',

EKLEYIN,

-

BULUN,

Kod :
  { OFLAG_NADMIN,        "netadmin"},
ÜSTÜNE,

Kod :
    { OFLAG_SROOT,        "rootadmin"},

EKLEYIN,

-

BULUN,

Kod :
    ircfree(i->network.x_netadmin_host);

ÜSTÜNE,

Kod :
                  ircfree(i->network.x_rootadmin_host);

EKLEYIN,

-

BULUN,

Kod :
if (!settings.has_hosts_netadmin)
        Error("set::hosts::netadmin is missing");

ÜSTÜNE,

Kod :
                   if (!settings.has_hosts_rootadmin)
        Error("set::hosts::rootadmin is missing");

EKLEYIN,

-

BULUN,

Kod :
    else if (!strcmp(cepp->ce_varname, "netadmin")) {
                    ircstrdup(tempiConf.network.x_netadmin_host, cepp->ce_vardata);
                }

ÜSTÜNE,

Kod :
    else if (!strcmp(cepp->ce_varname, "rootadmin")) {
                    ircstrdup(tempiConf.network.x_rootadmin_host, cepp->ce_vardata);
                }

EKLEYIN,

-

BULUN,

Kod :
else if (!strcmp(cepp->ce_varname, "netadmin")) {
                    CheckDuplicate(cepp, hosts_netadmin, "hosts::netadmin");
                }

ÜSTÜNE,

Kod :
else if (!strcmp(cepp->ce_varname, "rootadmin")) {
                    CheckDuplicate(cepp, hosts_rootadmin, "hosts::rootadmin");
                }

EKLEYIN,

Klasör: -> Unreal3.2/include/
Dosya: -> (h.h)

BULUN,

Kod :
extern MODVAR long UMODE_NETADMIN;  /* 0x10000     Network Admin */

ÜSTÜNE,

Kod :
extern MODVAR long UMODE_ROOTADMIN;  /* 0x20000  Root Admin */
EKLEYIN,

-

Klasör: -> Unreal3.2/include/
Dosya: -> (dynconf.h)

BULUN,

Kod :
    char *x_netadmin_host;

ÜSTÜNE,

Kod :
    char *x_rootadmin_host;

EKLEYIN,

-

BULUN,

Kod :
#define netadmin_host        iConf.network.x_netadmin_host

ÜSTÜNE,

Kod :
#define rootadmin_host        iConf.network.x_rootadmin_host

EKLEYIN,

-

BULUN,

Kod :
    unsigned has_hosts_netadmin:1;

ÜSTÜNE,

Kod :
    unsigned has_hosts_rootadmin:1;

EKLEYIN,

-

Klasör: -> Unreal3.2/include/
Dosya: -> (struct.h)

BULUN,

Kod :
#define IsNetAdmin(x)        ((x)->umodes & UMODE_NETADMIN)

ÜSTÜNE,

Kod :
#define IsRootAdmin(x)        ((x)->umodes & UMODE_ROOTADMIN)

EKLEYIN,

-

BULUN,

Kod :
#define ClearNetAdmin(x)    ((x)->umodes &= ~UMODE_NETADMIN)

ÜSTÜNE,

Kod :
#define ClearRootAdmin(x)    ((x)->umodes &= ~UMODE_ROOTADMIN)

EKLEYIN,

-

BULUN,

Kod :
#define OFLAG_NETADMIN    0x00200000    /* netadmin gets +N */

ÜSTÜNE,

Kod :
#define OFLAG_ROOTADMIN    0x00100000    /* root admin +U */

EKLEYIN,

-

BULUN,

Kod :
#define OFLAG_NADMIN    (OFLAG_NETADMIN | OFLAG_SADMIN | OFLAG_ADMIN | OFLAG_GLOBAL | OFLAG_UMODEQ | OFLAG_DCCDENY)

ÜSTÜNE,

Kod :
#define OFLAG_SROOT     (OFLAG_ROOTADMIN | OFLAG_GLOBAL | OFLAG_UMODEQ | OFLAG_DCCDENY)

EKLEYIN,

-

BULUN,

Kod :
#define OPIsNetAdmin(x) ((x)->oflag & OFLAG_NETADMIN)

ÜSTÜNE,

Kod :
#define OPIsRootAdmin(x) ((x)->oflag & OFLAG_ROOTADMIN)

EKLEYIN,

-

BULUN,

Kod :
#define OPSSetNetAdmin(x) ((x)->oflag |= OFLAG_NETADMIN)

ÜSTÜNE,

Kod :
#define OPSSetRootAdmin(x) ((x)->oflag |= OFLAG_ROOTADMIN)

EKLEYIN,

-

BULUN,

Kod :
#define OPClearNetAdmin(x)    ((x)->oflag &= ~OFLAG_NETADMIN)

ÜSTÜNE,

Kod :
#define OPClearRootAdmin(x)    ((x)->oflag &= ~OFLAG_ROOTADMIN)

EKLEYIN,

-

BULUN,

Kod :
#define IsSkoAdmin(sptr) (IsAdmin(sptr) || IsNetAdmin(sptr) || IsSAdmin(sptr))
DEGISTIRIN,

Kod :
#define IsSkoAdmin(sptr)  (IsAdmin(sptr) || IsNetAdmin(sptr) || IsSAdmin(sptr) || IsRootAdmin(sptr))
Klasör: -> [b]Unreal3.2/src/modules/
[/b]Dosya: -> (m_mode.c)

BULUN,

Kod :
if (!IsAnOper(sptr) && !IsServer(cptr))
    {
        sptr->umodes &= ~UMODE_WHOIS;
        ClearAdmin(sptr);
        ClearSAdmin(sptr);
        ClearNetAdmin(sptr);
        ClearHideOper(sptr);
        ClearCoAdmin(sptr);
        ClearHelpOp(sptr);
        ClearFailops(sptr);
    }

DEGISTIRIN,

Kod :
if (!IsAnOper(sptr) && !IsServer(cptr))
    {
        sptr->umodes &= ~UMODE_WHOIS;
        ClearAdmin(sptr);
        ClearSAdmin(sptr);
        ClearNetAdmin(sptr);
            ClearRootAdmin(sptr);
        ClearHideOper(sptr);
        ClearCoAdmin(sptr);
        ClearHelpOp(sptr);
        ClearFailops(sptr);
    }


-

BULUN,

Kod :
if (MyClient(sptr)) {
        if (IsAnOper(sptr)) {
            if (IsAdmin(sptr) && !OPIsAdmin(sptr))
                ClearAdmin(sptr);
            if (IsSAdmin(sptr) && !OPIsSAdmin(sptr))
                ClearSAdmin(sptr);
            if (IsNetAdmin(sptr) && !OPIsNetAdmin(sptr))
                ClearNetAdmin(sptr);
            if (IsCoAdmin(sptr) && !OPIsCoAdmin(sptr))
                ClearCoAdmin(sptr);
            if (MyClient(sptr) && (sptr->umodes & UMODE_SECURE)
                && !IsSecure(sptr))
                sptr->umodes &= ~UMODE_SECURE;
        }

DEGISTIRIN,

Kod :
if (MyClient(sptr)) {
        if (IsAnOper(sptr)) {
            if (IsAdmin(sptr) && !OPIsAdmin(sptr))
                ClearAdmin(sptr);
            if (IsSAdmin(sptr) && !OPIsSAdmin(sptr))
                ClearSAdmin(sptr);
            if (IsNetAdmin(sptr) && !OPIsNetAdmin(sptr))
                ClearNetAdmin(sptr);
                  if (IsRootAdmin(sptr) && !OPIsRootAdmin(sptr))
                ClearRootAdmin(sptr);
            if (IsCoAdmin(sptr) && !OPIsCoAdmin(sptr))
                ClearCoAdmin(sptr);
            if (MyClient(sptr) && (sptr->umodes & UMODE_SECURE)
                && !IsSecure(sptr))
                sptr->umodes &= ~UMODE_SECURE;
        }


-

Klasör: -> Unreal3.2/src/modules/
Dosya: -> (m_stats.c)

BULUN,

Kod :
sendto_one(sptr, ":%s %i %s :hosts::netadmin: %s", me.name, RPL_TEXT,
        sptr->name, netadmin_host);

ÜSTÜNE,

Kod :
sendto_one(sptr, ":%s %i %s :hosts::rootadmin: %s", me.name, RPL_TEXT,
        sptr->name, rootadmin_host);
EKLEYIN,

-

Klasör: -> Unreal3.2/src/modules/
Dosya: -> (m_svso.c)

BULUN,

Kod :
#define STAR1 OFLAG_SADMIN|OFLAG_ADMIN|OFLAG_NETADMIN|OFLAG_COADMIN

DEGISTIRIN,

Kod :
#define STAR1 OFLAG_SADMIN|OFLAG_ADMIN|OFLAG_NETADMIN|OFLAG_COADMIN|OFLAG_ROOTADMIN


-

BULUN,

Kod :
        OFLAG_NETADMIN, 'N',

ÜSTÜNE,

Kod :
        OFLAG_ROOTADMIN, 'U',

EKLEYIN,

-

BULUN,

Kod :
                    ~(UMODE_NETADMIN | UMODE_WHOIS);

DEGISTIRIN,

Kod :
                    ~(UMODE_NETADMIN | UMODE_ROOTADMIN | UMODE_WHOIS);


-

Klasör: -> Unreal3.2/src/modules/
Dosya: -> (m_whois.c)

BULUN,

Kod :
      if (IsNetAdmin(acptr))
                                        strlcat(buf, "is a Network Administrator", sizeof buf);
                                else if (IsSAdmin(acptr))
                                        strlcat(buf, "is a Services Administrator", sizeof buf);
                                else if (IsAdmin(acptr) && !IsCoAdmin(acptr))
                                        strlcat(buf, "is a Server Administrator", sizeof buf);
                                else if (IsCoAdmin(acptr))
                                        strlcat(buf, "is a Co Administrator", sizeof buf);
                                else if (IsServices(acptr))
                                        strlcat(buf, "is a Network Service", sizeof buf);
                                else if (IsOper(acptr))
                                        strlcat(buf, "an IRC Operator", sizeof buf);

DEGISTIRIN,

Kod :
if (IsRootAdmin(acptr))
                                        strlcat(buf, "is a Root Administrator", sizeof buf);
                                else if (IsNetAdmin(acptr))
                                        strlcat(buf, "is a Network Administrator", sizeof buf);
                                else if (IsSAdmin(acptr))
                                        strlcat(buf, "is a Services Administrator", sizeof buf);
                                else if (IsAdmin(acptr) && !IsCoAdmin(acptr))
                                        strlcat(buf, "is a Server Administrator", sizeof buf);
                                else if (IsCoAdmin(acptr))
                                        strlcat(buf, "is a Co Administrator", sizeof buf);
                                else if (IsServices(acptr))
                                        strlcat(buf, "is a Network Service", sizeof buf);
                                else if (IsOper(acptr))
                                        strlcat(buf, "an IRC Operator", sizeof buf);


-

Klasör: -> Unreal3.2/src/modules/
Dosya: -> (webtv.c)

BULUN,

Kod :
if (IsNetAdmin(acptr))
                    strcat(buf, "a Network Administrator");
                else if (IsSAdmin(acptr))
                    strcat(buf, "a Services Administrator");
                else if (IsAdmin(acptr) && !IsCoAdmin(acptr))
                    strcat(buf, "a Server Administrator");
                else if (IsCoAdmin(acptr))
                    strcat(buf, "a Co Administrator");
                else if (IsServices(acptr))
                    strcat(buf, "a Network Service");
                else if (IsOper(acptr))
                    strcat(buf, "an IRC Operator");

DEGISTIRIN,

Kod :
if (IsRootAdmin(acptr))
                    strcat(buf, "a Root Administrator");
                              else if (IsNetAdmin(acptr))
                    strcat(buf, "a Network Administrator");
                else if (IsSAdmin(acptr))
                    strcat(buf, "a Services Administrator");
                else if (IsAdmin(acptr) && !IsCoAdmin(acptr))
                    strcat(buf, "a Server Administrator");
                else if (IsCoAdmin(acptr))
                    strcat(buf, "a Co Administrator");
                else if (IsServices(acptr))
                    strcat(buf, "a Network Service");
                else if (IsOper(acptr))
                    strcat(buf, "an IRC Operator");


-


Klasör: -> Unreal3.2/src/modules/
Dosya: -> (m_svsnoop.c)
BULUN,

Kod :
UMODE_NETADMIN | UMODE_WHOIS | UMODE_KIX |

DEGISTIRIN,

Kod :
UMODE_ROOTADMIN | UMODE_NETADMIN | UMODE_WHOIS | UMODE_KIX |
-

Klasör: -> Unreal3.2/src/modules/
Dosya: -> (m_who.c)

BULUN,

Kod :
*umodes = *umodes & (UMODE_OPER | UMODE_LOCOP | UMODE_SADMIN | UMODE_ADMIN | UMODE_COADMIN | UMODE_NETADMIN | UMODE_BOT);
[b]DEGISTIRIN,
[/b]
Kod :
*umodes = *umodes & (UMODE_OPER | UMODE_LOCOP | UMODE_SADMIN | UMODE_ADMIN | UMODE_COADMIN | UMODE_NETADMIN | UMODE_ROOTADMIN | UMODE_BOT);

-

Klasör: -> Unreal3.2/src/modules/
Dosya: -> (m_oper.c)

BULUN,

Kod :
oper_oflags[0].oflag = OFLAG_NETADMIN;
    oper_oflags[0].umode = &UMODE_NETADMIN;
    oper_oflags[0].host = &netadmin_host;
    oper_oflags[0].announce = "is now a network administrator (N)";
    oper_oflags[1].oflag = OFLAG_SADMIN;
    oper_oflags[1].umode = &UMODE_SADMIN;
    oper_oflags[1].host = &sadmin_host;
    oper_oflags[1].announce = "is now a services administrator (a)";
    oper_oflags[2].oflag = OFLAG_ADMIN;
    oper_oflags[2].umode = &UMODE_ADMIN;
    oper_oflags[2].host = &admin_host;
    oper_oflags[2].announce = "is now a server admin (A)";
    oper_oflags[3].oflag = OFLAG_COADMIN;
    oper_oflags[3].umode = &UMODE_COADMIN;
    oper_oflags[3].host = &coadmin_host;
    oper_oflags[3].announce = "is now a co administrator (C)";
    oper_oflags[4].oflag = OFLAG_ISGLOBAL;
    oper_oflags[4].umode = &UMODE_OPER;
    oper_oflags[4].host = &oper_host;
    oper_oflags[4].announce = "is now an operator (O)";
    oper_oflags[5].oflag = OFLAG_HELPOP;
    oper_oflags[5].umode = &UMODE_HELPOP;
    oper_oflags[5].host = NULL;
    oper_oflags[5].announce = NULL;
    oper_oflags[6].oflag= OFLAG_GLOBOP;
    oper_oflags[6].umode = &UMODE_FAILOP;
    oper_oflags[6].host = NULL;
    oper_oflags[6].announce = NULL;
    oper_oflags[7].oflag = OFLAG_WALLOP;
    oper_oflags[7].umode = &UMODE_WALLOP;
    oper_oflags[7].host = NULL;
    oper_oflags[7].announce = NULL;
    oper_oflags[8].oflag = OFLAG_WHOIS;
    oper_oflags[8].umode = &UMODE_WHOIS;
    oper_oflags[8].host = NULL;
    oper_oflags[8].announce = NULL;
    oper_oflags[9].oflag = 0;
    oper_oflags[9].umode = NULL;
    oper_oflags[9].host = NULL;
    oper_oflags[9].announce = NULL;

DEGISTIRIN,

Kod :
 
oper_oflags[0].oflag = OFLAG_ROOTADMIN;
oper_oflags[0].umode = &UMODE_ROOTADMIN;
oper_oflags[0].host = &rootadmin_host;
oper_oflags[0].announce = "is now a Root Administrator (U)";
oper_oflags[1].oflag = OFLAG_NETADMIN;
oper_oflags[1].umode = &UMODE_NETADMIN;
oper_oflags[1].host = &netadmin_host;
oper_oflags[1].announce = "is now a Network Administrator (N)";
oper_oflags[2].oflag = OFLAG_SADMIN;
oper_oflags[2].umode = &UMODE_SADMIN;
oper_oflags[2].host = &sadmin_host;
oper_oflags[2].announce = "is now a Services Administrator (a)";
oper_oflags[3].oflag = OFLAG_ADMIN;
oper_oflags[3].umode = &UMODE_ADMIN;
oper_oflags[3].host = &admin_host;
oper_oflags[3].announce = "is now a Server Administrator (A)";
oper_oflags[4].oflag = OFLAG_COADMIN;
oper_oflags[4].umode = &UMODE_COADMIN;
oper_oflags[4].host = &coadmin_host;
oper_oflags[4].announce = "is now a Co Administrator (C)";
oper_oflags[5].oflag = OFLAG_ISGLOBAL;
oper_oflags[5].umode = &UMODE_OPER;
oper_oflags[5].host = &oper_host;
oper_oflags[5].announce = "is now An Operator (O)";
oper_oflags[6].oflag = OFLAG_HELPOP;
oper_oflags[6].umode = &UMODE_HELPOP;
oper_oflags[6].host = NULL;
oper_oflags[6].announce = NULL;
oper_oflags[7].oflag= OFLAG_GLOBOP;
oper_oflags[7].umode = &UMODE_FAILOP;
oper_oflags[7].host = NULL;
oper_oflags[7].announce = NULL;
oper_oflags[8].oflag = OFLAG_WALLOP;
oper_oflags[8].umode = &UMODE_WALLOP;
oper_oflags[8].host = NULL;
oper_oflags[8].announce = NULL;
oper_oflags[9].oflag = OFLAG_WHOIS;
oper_oflags[9].umode = &UMODE_WHOIS;
oper_oflags[9].host = NULL;
oper_oflags[9].announce = NULL;
oper_oflags[10].oflag = 0;
oper_oflags[10].umode = NULL;
oper_oflags[10].host = NULL;
oper_oflags[10].announce = NULL;
Son olarak,

Klasör: -> Unreal3.2/
Dosya: -> (unrealircd.conf)

BULUN,

Kod :
                netadmin        "netadmin.ircalem.com";

ÜSTÜNE,

Kod :
                rootadmin        "rootadmin.ircalem.com";


EKLEYIN,
ilgili alanda make ve ./unreal restart komutlarını uygulayın.

NOT: RootAdmin flağı (-> U <-) olup, N flağınıda beraberinde kullanabilirsiniz..
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır”. H.Ş.



Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  Admin komutundaki bilgileri özelde göstermek Aytac 0 192 22.03.2020, 02:09
Son Mesaj: Aytac
  Root, System ve Technical Admin hostu oluşturma Aytac 0 204 22.03.2020, 01:35
Son Mesaj: Aytac

Foruma Git: