IRCALEM.Com Genel Forum, IRC Forumu IF - Genel IRCd (Sunucu, Servis, Botlar, Korumalar) UnrealIRCd Unreal3.2.x - Hazır Kodlar Prefix - Founder'i (.) Olarak Değiştirmek
Prefix - Founder'i (.) Olarak Değiştirmek
Aytac
Prefix - Founder'i (.) Olarak Değiştirmek
0
272
  • 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[-]
Etiketler
olarak prefix i değiştirmek founder

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar):1 Ziyaretçi
Şuan Offine!
Şuan Offine!
Aytac Administrator
********
Proje Sorumlusu

  • Üyelik tarihi    04.02.2020
  • Konum  78 Karabük
  • Konular336
  • Mesajlar343
  • Beğenileri:16 in 12 posts
  • Beğendiği:7
  • Rep puanı 5

  • Para: 40.2₺

Merhaba arkadaşlar,

Öncelikle bu düzenlemeyi kullanacak kişi veya kişilerin IRCd yedeğini almalarını ön görüyorum. Bu tarz düzenlemelerde en ufak hata UnrealIRCd'in bozulmasına sebep olabiliyor. Bu nedenlede yedek almanız sizin açınızdan çok daha iyi olacaktır.

Yapacağımız işlem başlıktanda anlaşıldığı üzere, Founder sembolünü (.) nokta olarak değiştirmek. Ancak, ben son versiyonları kullandığımdan dolayı anlatımım tamamen son versiyonlara nazaran olacaktır..

Klasör: -> Unreal3.2/src/
Dosya: -> (api-isupport.c)

BULUN,
Kod :
#ifdef PREFIX_AQ
    IsupportAdd(NULL, "STATUSMSG", "~&@%+");

DEGISTIRIN,

Kod :
#ifdef PREFIX_AQ
    IsupportAdd(NULL, "STATUSMSG", ".&@%+");
Klasör: -> Unreal3.2/include/
Dosya: -> (common.h)

BULUN,
Kod :
#ifdef PREFIX_AQ
#define CHPFIX        "(qaohv)~&@%+"

DEGISTIRIN

Kod :
#ifdef PREFIX_AQ
#define CHPFIX        "(qaohv).&@%+"
Klasör: -> Unreal3.2/src/modules/
Dosya: -> (m_message.c)

BULUN,
Kod :
#ifdef PREFIX_AQ
#define PREFIX_REST (PREFIX_ADMIN|PREFIX_OWNER)
#else
#define PREFIX_REST (0)
#endif
                    switch (*pc)
                    {
                      case '+':
                          prefix |= PREFIX_VOICE | PREFIX_HALFOP | PREFIX_OP | PREFIX_REST;
                          break;
                      case '%':
                          prefix |= PREFIX_HALFOP | PREFIX_OP | PREFIX_REST;
                          break;
                      case '@':
                          prefix |= PREFIX_OP | PREFIX_REST;
                          break;
#ifdef PREFIX_AQ
                      case '&':
                          prefix |= PREFIX_ADMIN | PREFIX_OWNER;
                            break;
                      case '~':
                          prefix |= PREFIX_OWNER;
                          break;
#else
                      case '&':
                          prefix |= PREFIX_OP | PREFIX_REST;
                            break;
                      case '~':
                          prefix |= PREFIX_OP | PREFIX_REST;
                          break;
#endif
                      default:
                          break;    /* ignore it :P */

DEGISTIRIN,

Kod :
#ifdef PREFIX_AQ
#define PREFIX_REST (PREFIX_ADMIN|PREFIX_OWNER)
#else
#define PREFIX_REST (0)
#endif
                    switch (*pc)
                    {
                      case '+':
                          prefix |= PREFIX_VOICE | PREFIX_HALFOP | PREFIX_OP | PREFIX_REST;
                          break;
                      case '%':
                          prefix |= PREFIX_HALFOP | PREFIX_OP | PREFIX_REST;
                          break;
                      case '@':
                          prefix |= PREFIX_OP | PREFIX_REST;
                          break;
#ifdef PREFIX_AQ
                      case '&':
                          prefix |= PREFIX_ADMIN | PREFIX_OWNER;
                            break;
                      case '.':
                          prefix |= PREFIX_OWNER;
                          break;
#else
                      case '&':
                          prefix |= PREFIX_OP | PREFIX_REST;
                            break;
                      case '.':
                          prefix |= PREFIX_OP | PREFIX_REST;
                          break;
#endif
                      default:
                          break;    /* ignore it :P */

BULUN,

Kod :
#ifdef PREFIX_AQ
                    else if (prefix & PREFIX_ADMIN)
                        pfixchan[0] = '&';
                    else if (prefix & PREFIX_OWNER)
                        pfixchan[0] = '~';
#endif
                    else

DEGISTIRIN,

Kod :
#ifdef PREFIX_AQ
                    else if (prefix & PREFIX_ADMIN)
                        pfixchan[0] = '&';
                    else if (prefix & PREFIX_OWNER)
                        pfixchan[0] = '.';
#endif
                    else
Klasör: -> Unreal3.2/src/modules/
Dosya: -> (m_names.c)

BULUN,
Kod :
            /* Standard NAMES reply */
#ifdef PREFIX_AQ
            if (cm->flags & CHFL_CHANOWNER)
                buf[idx++] = '~';
            else if (cm->flags & CHFL_CHANPROT)
                buf[idx++] = '&';
            else

DEGISTIRIN,

Kod :
            /* Standard NAMES reply */
#ifdef PREFIX_AQ
            if (cm->flags & CHFL_CHANOWNER)
                buf[idx++] = '.';
            else if (cm->flags & CHFL_CHANPROT)
                buf[idx++] = '&';
            else


BULUN,

Kod :
/* NAMES reply with all rights included (NAMESX) */
#ifdef PREFIX_AQ
            if (cm->flags & CHFL_CHANOWNER)
                buf[idx++] = '~';
            if (cm->flags & CHFL_CHANPROT)
                buf[idx++] = '&';

DEGISTIRIN,

Kod :
/* NAMES reply with all rights included (NAMESX) */
#ifdef PREFIX_AQ
            if (cm->flags & CHFL_CHANOWNER)
                buf[idx++] = '.';
            if (cm->flags & CHFL_CHANPROT)
                buf[idx++] = '&';
Klasör: -> Unreal3.2/src/modules/
Dosya: -> (m_who.c)

BULUN,
Kod :
#ifdef PREFIX_AQ
        if (cm->flags & CHFL_CHANOWNER)
            status[i++] = '~';
        else if (cm->flags & CHFL_CHANPROT)
            status[i++] = '&';
        else

DEGISTIRIN,

Kod :
#ifdef PREFIX_AQ
        if (cm->flags & CHFL_CHANOWNER)
            status[i++] = '.';
        else if (cm->flags & CHFL_CHANPROT)
            status[i++] = '&';
        else
Klasör: -> Unreal3.2/src/modules/
Dosya: -> (m_webtv.c)

BULUN,
Kod :
if (access & CHFL_CHANOWNER)
                        *(buf + len++) = '~';
                    else if (access & CHFL_CHANPROT)
                        *(buf + len++) = '&';

DEGISTIRIN,

Kod :
if (access & CHFL_CHANOWNER)
                        *(buf + len++) = '.';
                    else if (access & CHFL_CHANPROT)
                        *(buf + len++) = '&';
Klasör: -> Unreal3.2/src/modules/
Dosya: -> (m_whois.c)

BULUN,
Kod :
if (access & CHFL_CHANOWNER)
                        *(buf + len++) = '~';
                    else if (access & CHFL_CHANPROT)

DEGISTIRIN,

Kod :
if (access & CHFL_CHANOWNER)
                        *(buf + len++) = '.';
                    else if (access & CHFL_CHANPROT)
Her şeyi eksiksiz yaptığınıza eminseniz, ilgili alanda öncelikli olarak make clean çekin. Daha sonra da ./Config komutunu verin, en son olarakta make  komutunu uygulayıp, varolan modüllerinizi de derledikten sonra sunucunuzu yeniden başlatın..

NOT: Bu düzenmeyi UnrealIRCd'in 3.2.10.1 versiyonunu kontrol ederek anlattım. Diğer versiyonlarda ilk satırlarımda  söylediğim gibi, bir takım değişiklikler söz konusu olabiliyor. Kullanmış olduğunuz versiyonları dile getirirseniz. Neyin nerede olduğunu açık bir şekilde söyleyebilirim..
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır”. H.Ş.



Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  Unreal Module komutunu değiştirmek Aytac 0 243 22.03.2020, 02:13
Son Mesaj: Aytac

Foruma Git: