IRCALEM.Com Genel Forum, IRC Forumu IF - Genel IRCd (Sunucu, Servis, Botlar, Korumalar) UnrealIRCd Unreal3.2.x - Hazır Kodlar KICK mesajı sabitleme
irc

KICK mesajı sabitleme
Aytac
KICK mesajı sabitleme
0
324
  • 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[-]
Etiketler
sabitleme mesajı kick

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar):1 Ziyaretçi
Şuan Offine!
Şuan Offine!
Aytac Administrator
********
Proje Sorumlusu

  • Üyelik tarihi    04.02.2020
  • Konum  78 Karabük
  • Konular351
  • Mesajlar364
  • Verilen beğeni8 in 5 posts
  • Alınan beğeni6
  • Rep puanı 6

Merhaba,

Klasör: -> Unreal3.2*/src/modules/
Dosya: -> (m_kick.c)

BULUN,
Kod :
sendto_channel_butserv(chptr,
                            sptr, ":%s KICK %s %s :%s",
                            parv[0], chptr->chname, who->name, comment);


DEGISTIRIN,

Kod :
sendto_channel_butserv(chptr,
                            sptr, ":%s KICK %s %s :%s Kanalından Atıldınız.",
                            parv[0], chptr->chname, who->name, chptr->chname);

• UnrealIRCd-in ana dizininde make ve ./unreal rehash komutlarını uygulayın. Şimdi, düzenleme yapmadan önce herhangi bir kullanıcıya KICK attığımızda, şöyle bir çıktı oluşuyordu,

Kod :
E Aytac Tarafından Kanaldan Atıldı (Uyarı; lütfen daha seviyeli olunuz.)

* Düzenleme yapıldıktan sonra atmış olduğunuz KICK çıktısıda aşağıda ki gibi olacaktır,

Kod :
E Aytac Tarafından Kanaldan Atıldı (#Sohbet Kanalından Atıldınız.)

* Yani, ilgili /kick #kanal nick sebep komutunda belirtilen sebep ne olursa olsun burada düzenlemiş olduğumuz sebep olarak dönecektir. İlaveten de kick'in uygulandığı kanalıda belirtmiş oldum..)
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır”. H.Ş.


Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  Unreal Kick komutundan sonra oto kanal temizleme Aytac 0 483 22.03.2020, 02:16
Son Mesaj: Aytac
  UnrealIRCd3.2* belirtilen nicke (Quit) mesajı Aytac 0 429 22.03.2020, 01:20
Son Mesaj: Aytac

Foruma Git: