Forum Gündemi:

Konu Başlığı : Giriş Kod(Aç, kapat Komut Eklentisi.)

*
Bu konu; 12.04.2020 tarihinde açılmış olup, 0 defa yorumlanmıştır.
Konu Sahibi : Aytac
Konuyu Değerlendir
  • 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[-]
Etiketler
giriş kapat kod eklentisi komut

Çevrimiçi
Administrator
********
329
mesajlar
325
konular
2
REP PUANI
Proje Sorumlusu

04.02.2020
(Kayıt Tarihi)
Erkek
(Cinsiyet)
78 Karabük
Şehir
10
Beğenileri
4
Beğendiği
#1
dyeni  12.04.2020, 16:37
Modül adı: giriskod.c

Modülü kullanacak olan kişilerin dikkatine,

Sunucuları'nda girişte kod versiyon uygulması olması gerekmektedir. Yani Sky-Dancer rumuzlu arkadaşın yaptığı sistem...

Modülü sadece network admin statüsündeki kişiler kullanabilir. Sunucuda giriş kodunu aktif etmek veya kapatmak için aşağıdaki komutları kullanmanız gerekir..

Komut kullanımı;

1.) /girisac
2.) /giriskapat

Modül;

/*
Bu modülün içeriği IRCALEM FORUM adına yazılmıştır..
*/



#include "config.h"
#include "struct.h"
#include "common.h"
#include "sys.h"
#include "numeric.h"
#include "msg.h"
#include "channel.h"
#include <time.h>
#include <sys/stat.h>
#include <stdio.h>
#include <stdlib.h>
#include <string.h>
#ifdef _WIN32
#include <io.h>
#endif
#include <fcntl.h>
#include "h.h"
#ifdef STRIPBADWORDS
#include "badwords.h"
#endif
#ifdef _WIN32
#include "version.h"
#endif

FILE *p_dosya;

#define ACIKLAMA "Girisac ve Giriskapat Komut Eklentisi. (Aytac)"

#define GUNCELLE        system("./unreal rehash")
#define Network         IsNetAdmin(sptr)
#define KOMUT           add_Command
#define MESAJ           sendnotice

int girisac(aClient *);
int giriskapat(aClient *);

#define MSG_KOMUTLAR   "GIRISAC"
#define TOK_KOMUTLAR   '\0'

#define MSG_KOMUTLAR2  "GIRISKAPAT"
#define TOK_KOMUTLAR2  '\0'

ModuleHeader MOD_HEADER(giriskod)
  = {
     "m_giriskod.c",
    ACIKLAMA,    
    ACIKLAMA,
    "3.2-b8-1",
    NULL
    };
DLLFUNC int MOD_INIT(giriskod)(ModuleInfo *modinfo)
{
        KOMUT(MSG_KOMUTLAR,  TOK_KOMUTLAR, girisac, 1);
        KOMUT(MSG_KOMUTLAR2, TOK_KOMUTLAR2, giriskapat, 1);
    return MOD_SUCCESS;
}
DLLFUNC int MOD_LOAD(giriskod)(int module_load)
{
    return MOD_SUCCESS;
}
DLLFUNC int MOD_UNLOAD(giriskod)(int module_unload)
{

    return MOD_SUCCESS;
}
int girisac(aClient *sptr){


    if (!(Network))
    {
        MESAJ(sptr,"*** (\2%s\2) Bu komuta yetkiniz yok!", sptr->name);
        return 0;
    }
        if((p_dosya = fopen("giriskod.conf","w+"))){
           fputs("set {\nayar-giris \"1\";\n};", p_dosya);
       fclose(p_dosya);
       }
       GUNCELLE;
       return 0;
}

int giriskapat(aClient *sptr){

    if (!(Network))
    {
        MESAJ(sptr,"*** (\2%s\2) Bu komuta yetkiniz yok!", sptr->name);
        return 0;
    }
        if((p_dosya = fopen("giriskod.conf","w+"))){   
           fputs("set {\nayar-giris \"0\";\n};", p_dosya);
       fclose(p_dosya);
        }
       GUNCELLE;
       return 0;
}
[Resim: tr.gif]


Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  mIRC Girişine Yasak Koyup Belirli İdentten Giriş Yaptırma Modülü Aytac 0 221 01.04.2020, 00:15
Son Mesaj: Aytac
  Unreal3.2 Rehash komut kullanımını kısıtlama modülü Aytac 0 159 29.03.2020, 18:17
Son Mesaj: Aytac

Konuyu Okuyanlar ?
1 Kullanıcı Bu Konuyu Okudu:
Aytac (25.07.2020, 00:44)

Foruma Git:


Görüntüleyenler: 1 Ziyaretçi