IRCALEM.Com Genel Forum, IRC Forumu IF - Genel IRCd (Sunucu, Servis, Botlar, Korumalar) UnrealIRCd Unreal3.2.x - Modülleri Belirtilen rumuzlara özelde sohbet açma modülü
irc

Belirtilen rumuzlara özelde sohbet açma modülü
Aytac
Belirtilen rumuzlara özelde sohbet açma modülü
0
457
  • 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[-]
Etiketler
belirtilen modülü sohbet açma rumuzlara özelde

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar):1 Ziyaretçi
Şuan Offine!
Şuan Offine!
Aytac Administrator
********
Proje Sorumlusu

  • Üyelik tarihi    04.02.2020
  • Konum  78 Karabük
  • Konular351
  • Mesajlar364
  • Verilen beğeni8 in 5 posts
  • Alınan beğeni6
  • Rep puanı 6

Çok basit bir şekilde bir şeyler karaladım kendi modülümün üzerinden. Şu anda, modülün çalışma sistemini kısaca anlatmam gerekirse, bir NICK listesi ekledim o listeye eklenilen Rumuzlar, herkese yazabilir.

* Fakat listede olmayan herhangi bir kişi ilgili listede ki kişiye yazsa bile mesajı iletilmez iletilmesi için, o kişininde listede olması gerekir. Zira bu uygulama nekadar mantıklı orası da tartışılır.

m_arkadas.c modülü;

Kod :
#include "config.h"
#include "struct.h"
#include "common.h"
#include "sys.h"
#include "numeric.h"
#include "msg.h"
#include "channel.h"
#include <time.h>
#include <sys/stat.h>
#include <stdio.h>
#include <stdlib.h>
#include <string.h>
#ifdef _WIN32
#include <io.h>
#endif
#include <fcntl.h>
#include "h.h"
#ifdef STRIPBADWORDS
#include "badwords.h"
#endif
#ifdef _WIN32
#include "version.h"
#endif

#define ACIKLAMA "Belirtilen rumuzlara özelde sohbet açmak by Entrance"
#define Bilgi "#Entrance"


DLLFUNC char *m_arkadas(aChannel *, aClient *, aClient *, char *, int);

ModuleHeader MOD_HEADER(m_arkadas)
= {
"m_arkadas",
ACIKLAMA,
ACIKLAMA,
"3.2-b8-1",
NULL
};


static char *arkadasnicklistesi[] = {
  "Entrance",
"E",
   NULL
};

static int arkadas_list(char *arkadas) {

char **nlist;

for (nlist=arkadasnicklistesi; *nlist; *nlist++)
{
if (!strcmp(arkadas, *nlist))
   return 1;
}
   return 0;
}

DLLFUNC int MOD_INIT(m_arkadas)(ModuleInfo *modinfo)
{

HookAddPCharEx(modinfo->handle, HOOKTYPE_USERMSG, m_arkadas);
return MOD_SUCCESS;
}

DLLFUNC int MOD_LOAD(m_arkadas)(int module_load)
{
return MOD_SUCCESS;
}

DLLFUNC int MOD_UNLOAD(m_arkadas)(int module_unload)
{
return MOD_SUCCESS;
}

DLLFUNC char *m_arkadas(aChannel *kanal, aClient *nick, aClient *acptr, char *mesaj, int notice)
{
 
if (IsULine(nick)) {
return mesaj;
}
if (arkadas_list(nick->name))
return mesaj;
}
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır”. H.Ş.


Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  #Karantina Girişli Joindelay Modülü Aytac 6 1,279 03.04.2021, 12:36
Son Mesaj: iSyan
  Quarantine modülü Aytac 0 409 12.04.2020, 16:25
Son Mesaj: Aytac
  /MODULE komutunu şifresiz rumuzlara kapatma Aytac 0 562 12.04.2020, 16:16
Son Mesaj: Aytac
  Belirtilen Komutları Loglama Modülü Aytac 0 522 12.04.2020, 16:00
Son Mesaj: Aytac
  Unreal3.2 Kanal ve Özel mesajları belirtilen kanalda takip etme Aytac 0 721 12.04.2020, 14:30
Son Mesaj: Aytac

Foruma Git: