IRCALEM.Com Genel Forum, IRC Forumu IF - Genel IRCd (Sunucu, Servis, Botlar, Korumalar) UnrealIRCd Unreal3.2.x - Hazır Kodlar Belirtilen kişiye whois komutu uygulanırsa kanala sajoin yapmak
Belirtilen kişiye whois komutu uygulanırsa kanala sajoin yapmak
Aytac
Belirtilen kişiye whois komutu uygulanırsa kanala sajoin yapmak
0
256
  • 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[-]
Etiketler
belirtilen komutu kanala whois kişiye sajoin yapmak uygulanırsa

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar):1 Ziyaretçi
Şuan Offine!
Şuan Offine!
Aytac Administrator
********
Proje Sorumlusu

  • Üyelik tarihi    04.02.2020
  • Konum  78 Karabük
  • Konular335
  • Mesajlar341
  • Beğenileri:15 in 12 posts
  • Beğendiği:7
  • Rep puanı 4

Merhabalar,

Hep mIRC kodlarında görmeye alışık olduğunuz bu uygulamayı UnrealIRCd üzerinden de yapmanız artık mümkündür. Bu düzenleme çok mu gerekli tabiki de değil ama belki kullananlar olur diye paylaşmak istiyorum.

Klasör: -> Unreal3.2*/src/modules/
Dosya: -> (m_whois.c)

BULUN,
Kod :
DLLFUNC int m_whois(aClient *cptr, aClient *sptr, int parc, char *parv[]);

ÜSTÜNE,
Kod :
#define ent "#Ozelkanal"


EKLEYIN,


-

BULUN,
Kod :
if (IsWhois(acptr) && (sptr != acptr))
{
  sendto_one(acptr,
  ":%s %s %s :*** %s (%[email protected]%s) did a /whois on you.",
  me.name, IsWebTV(acptr) ? "PRIVMSG" : "NOTICE", acptr->name, sptr->name,
  sptr->user->username, sptr->user->realhost);
}

ALTINA,
Kod :
if (IsWhois(acptr) && !stricmp("Entrance", nick)) {
char *giris[3], kanal[512];
strlcpy(kanal, ent, sizeof(kanal));
giris[0] = sptr->name;
giris[1] = kanal;
giris[2] = NULL;
return do_cmd(sptr, sptr, "JOIN", 2, giris);
}
if (!found) {
sendto_one(sptr, err_str(ERR_NOSUCHNICK), me.name, parv[0], nick);
}


EKLEYIN
,  unrealircd-in ana dizinin de make ve ./unreal rehash komutlarını uygulayın.
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır”. H.Ş.




Foruma Git: